• Hoi ;d

    Ik merk dat er best veel mensen zijn (niet op Quizlet, in't algemeen) die Miley Cyrus haten omdat ze 'niet kan zingen' en omdat die half-ontblote foto's van haar op internet uitgelekt zijn, en omdat ze verwend is, en omdat zij gewoon jaloers op haar zijn? (':
    Ik erger mij er wel aan. Ik vind dat ze wel talent heeft en ze heeft een keimooie stem, en ze is daarbij zelf ook heel mooi.
    Ik vind het gewoon leuk als er mensen zijn van onze leeftijd die beroemd zijn geworden en zijn doorgebroken en zoveel succes hebben, en als ik naar ze kijk dan denk ik: 'Zie je wel dat wij dat ook kunnen!'. Iedereen heeft die kans, niet enkel de volwassenen.
    Maar zoals er de meerderheid Selena Gomez ook haat of Demi Lovato, omdat ze met Joe in een film heeft gespeeld... Achja, ik vind het maar raar. Volgens mij zijn die mensen dan gewoon jaloers ofzo? Je kan toch niet iemand haten omdat ze succes hebben? Je kent ze toch niet. (:

    Wat vinden jullie? Wie haat Miley ook? (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Milly schreef:
    niemand vind Miley Curus verwend alleen IK!
    heb je dat van mijn profiel???!!!sorry hoor
    maar ik weet beter.Haa stem is best mooi,maar
    weet je ze post NAAKTE foto's van haarzelf
    en geeft de schuld aan anderen!!

    Zoveel mensen vinden Miley verwend. En ik zei dat het in't algemeen was, niet op Quizlet.
    Ik ben nog nooit op je profiel geweest, hemeltjelief. ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    ik haat haar niet


    live you're life

    miley is cooooool xd
    demi en selena vind ik maar stom , dunno why.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bellarayne schreef:
    Mmmh, ik moet haar niet.

    Ten eerste omdat ik haar muziek niets vind.

    Ten tweede omdat ze schijnheilig is en zaagt.
    Bv. Miley ging kankerpatientjes bezoeken in een ziekhuis en iedereen: 'Waaah, da's keilief van haar!'. Ik heb foto's gezien van haar en die kindjes. Ze staat een meter van hen af en heeft nog net haar arm rond hun schouders geslagen.
    +
    Ze is constant aan het zeuren 'Ik wil niet meer beroemd zijn blahblahblah.' en dan daarna: 'Het is zo fijn dat iedereen je kent.' Yeah right...

    Ten derde omdat ze geen uitstraling heeft zoals bv. Pixie Lott* (zij is ook een nieuwkomer, maar is toch uit een veel beter hout gesneden. + Een nieuwe zangeres vergelijken met Madonna of Christina Aguilera zou niet eerlijk zijn voor haar.).
    De uitstraling die zij heeft is het perfecte rolmodel voor de disneychannelkids. En dat vindt ik niet hoog.

    Begin me nu niet aan te vallen, ik heb gewoon maar mijn mening gegeven, zoals gevraagd.
    Dus no offence voor haar fans (:

    *Ik bedoel dat zij wél een uitstraling heeft, en Miley niet.


    Inderdaad.
    Maar haten? Nee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik haat haar niet, maar er is iets aan haar dat ik een beetje fake vind. Zo komt op mij gewoon nogal als een geforceerd sterretje over. Maar ik heb geen hekel aan haar ofzo, en ik vind haar muziek niet heel erg om aan te horen :$


    giddy up, baby.

    JustLikeYou schreef:
    Ik haat haar niet,
    I fucking LOVE her (H)
    =)
    Ik kan er ook ni tegen als mensen dat zeggen :X
    Ze is prachtig en heeft een prachtige stem..

    ik vind ze ook geweldig, jij heb me het overgedragen ^^ en ze kan goed zingen en haar serie is leuk (A) en ze is mooi.. xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Verplaatsing naar Artiesten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind Hannah Montana wel leuk, maar als zangeres vind ik haar niet zo geweldig. Als zangeres heeft ze zo iets in zich dat ik 'haat', ik weet niet.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik haat haar niet,ik vind er gewoon niks aan.Ik vind haar niet mooi zingen(zeker niet met dat nieuwe lied) omdat ik van de wat klasiekere vrouwen of harde mannen stem hou.
    Ik vind wel dat ze een beetje verwend is maar dat zijn alle steren wel,eigenlijk.Hoewel ik bij haar(en andere) altijd het iedee hbe dat het erger is dan bij de mensen waar ik na luister.Ik vind het wel een vreselijke actrise en een vreeselijk rolmodel(met die naakt foto's en zo.Dat doe je niet als je zo'n jong publiek heb).Ik vind haar ook vaak heel irritant en scheinhijlig.Ze doet vaak zo nep.
    Ik denk dat ze zonder haar vader minder (snel) beroemt zou zijn geworden.

    Maar haten,nee.Ik haat eigenlijk ooit sterren.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 20:14 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cherished schreef:
    Ik haat dr niet. :')
    Ik vind haar echt een geweldige artieste.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik haat der niet maar ik vind der muziek ook niet echt goed :]
    Maarja iedereen heeft zen eige muziekstijl toch? :')

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 20:24 ]


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    Ik had zo mijn vooroordelen, maar sinds Disney Channel zijn die vooroordelen weg. Ik vind weldegelijk dat ze kan zingen, acteren en dat ze humor heeft.


    Life is hard and then we die

    Ik vind Miley Cyrus & Selena Gomez leuuuuuk en mooooi!xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Milly schreef:
    niemand vind Miley Curus verwend alleen IK!
    heb je dat van mijn profiel???!!!sorry hoor
    maar ik weet beter.Haa stem is best mooi,maar
    weet je ze post NAAKTE foto's van haarzelf
    en geeft de schuld aan anderen!!
    Ik kan uit je reactie niet opmaken of je nou fan of hater bent.


    Life is hard and then we die

    Tranquillity schreef:
    Ik vind niet dat je kunt zeggen dat je een artiest haat of zo, dat vind ik eerlijk gezegd maar dom. Naja, Miley haat ik alleszins niet. Ze heeft leuke en minder leuke liedjes.