• Hoi ;d

    Ik merk dat er best veel mensen zijn (niet op Quizlet, in't algemeen) die Miley Cyrus haten omdat ze 'niet kan zingen' en omdat die half-ontblote foto's van haar op internet uitgelekt zijn, en omdat ze verwend is, en omdat zij gewoon jaloers op haar zijn? (':
    Ik erger mij er wel aan. Ik vind dat ze wel talent heeft en ze heeft een keimooie stem, en ze is daarbij zelf ook heel mooi.
    Ik vind het gewoon leuk als er mensen zijn van onze leeftijd die beroemd zijn geworden en zijn doorgebroken en zoveel succes hebben, en als ik naar ze kijk dan denk ik: 'Zie je wel dat wij dat ook kunnen!'. Iedereen heeft die kans, niet enkel de volwassenen.
    Maar zoals er de meerderheid Selena Gomez ook haat of Demi Lovato, omdat ze met Joe in een film heeft gespeeld... Achja, ik vind het maar raar. Volgens mij zijn die mensen dan gewoon jaloers ofzo? Je kan toch niet iemand haten omdat ze succes hebben? Je kent ze toch niet. (:

    Wat vinden jullie? Wie haat Miley ook? (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Miley zingt heel erg goed en is vind dr best mooi enzo dus ik haat dr niet. Ze heeft talent dat je niet zomaar overal ziet.


    Let's do this poo

    iedereen mag zijn eigen emning hebben ik vind dr slecht zingen mar ze kan goed acteren zelfs in hannah montana ik mis geen enkele episode het is gewoon te grappig

    Is grote fan van Miley :D
    echt ze is super zaaalig :D
    en Demi en Selena zijn ook supeer zaligg ! xD
    x


    Geloof in jezelf !!

    Ik ken haar niet persoonlijk, dus weet ik niet hoe ze qua karakter is. :9~ Ik denk dat niemand van ons haar persoonlijk ken, dus ik vind hem dom dat iemand haar zo zou beoordelen op feiten die ze niet kunnen weten. :Y)
    Ik ben geen fan, maar vind wel dat ze soms grave dingen kan doen met haar stem :X
    En, ze heeft btw prachtig haar. Geef toe! (baby)


    007

    Ik haat dr niet echt heel erg. maar ik vind wel dat ze verwend is, en ik ben níet jaloers >< dr papa doet alles voor haar. Maar ze kan wel acteren en heeft een best goede stem ;3


    Destroy what destroys you.

    Ik haat haar niet.
    Ze maakt echt geweldige muziek enzo (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik haat haar. Ik weet niet waarom, misschien wel om die dingen die jij noemt. Daar is vrijheid van meningsuiting toch voor?


    when words fail, music speaks.

    Haat is een groot woord. Maar ik heb echt een hekel aan haar stem. :X
    Het is alsof ze tussen een grasmaaier zit. (doeg)


    everything you imagined, and more...

    Ik haat alleen mensen die ik echt ken.
    Maar ik vind wel dat ze een irritante stem heeft, en ik kan 'r niet echt hebben. En dat is niet omdat ik jaloers op haar ben of zo -ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn op haar- maar dat is gewoon omdat ik haar muziek niet leuk vind en haar gezicht niet kan hebben. En dat heb ik ook nog met andere artiesten, dus zeker niet alleen met Miley.

    Ik vind Miley geweldig. Ik heb niks tegen haar en ik heb nooit iets tegen haar gehad. Oké, soms vind ik wel, dat ze de verkeerde kleren draagt, op het podium, voor een meisje van 17, maar dat neem ik er bij. Ze kan heel mooi zingen, kan geweldig acteren en ergens, vind ik haar ook een geweldig meisje op zich. Ze is niet écht arrogant, of ze gedraagt zich niet écht als een diva. En dat vind ik oo knog geweldig aan haar ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik kan Miley op de een of andere manier gewoon niet uitstaan, al ken ik haar niet persoonlijk. :'D

    Ik heb een hekel aan haar, maar niet omdat ze succes heeft. Dat gun ik iemand anders heus wel en ik zou zelf niet met mijn kop voor de camera's willen staan. Maar zij komt altijd erg verwaand, verwent en arrogant over. Echt zo van: ik heb het gemaakt pûh. En aan dat soort mensen heb ik gewoon een hekel. Plus daarnaast vind ik dat ze niet kan zingen, maar daarom haat je niet iemand.

    Ik vind Miley Megaüberawesome.
    Alsof zij de eerste celeb met 'naaktfoto's' is.
    Rihanna, Vanessa Hudgens...
    En mensen die haar liedjes kinderachtig vinden (of die van Hannah), kennen er niks van, want ik ken iemand die haar niet goed vind zingen, maar geeft toe dat de teksten prachtig zijn. Ik vind dat ze voor een 17-jarig iemand, al een paar prachtige songs geschreven heeft. Ongeveer, iets meer dan 1000 in totaal, enkele ervan in Hannah Montana gebruikt, maar ze schrijft ze natuurlijk niet allemaal zelf. Ze moet ook nog naar school etc.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xTWINNIES schreef:
    Ik vind Miley geweldig. Ik heb niks tegen haar en ik heb nooit iets tegen haar gehad. Oké, soms vind ik wel, dat ze de verkeerde kleren draagt, op het podium, voor een meisje van 17, maar dat neem ik er bij. Ze kan heel mooi zingen, kan geweldig acteren en ergens, vind ik haar ook een geweldig meisje op zich. Ze is niet écht arrogant, of ze gedraagt zich niet écht als een diva. En dat vind ik oo knog geweldig aan haar ;)


    Trouwens, zij kiest haar kleding ook niet zelf hé :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik haat haar niet, maar ik vind het wel irritant hoe ze zich gedraagd tijdens intervieuws enzo
    mischien is ze juist erg aardig ofzo, maar tot nu toe komt ze bij mij over alsof ze verwend is en een grote eigendunk heeft..
    maar ik zeg niet dat ze die heeft, want ik ken haar niet dus ik kan dat niet zeggen..
    en ze kan idd zingen.. ze heeft mooie liedjes, alleen ben ik niet zo'n fan van haar stem..
    maar ze kan wel zingen;)
    dus ik heb wel respect voor haar.. want als je al zo ver doorgebroken bent op zo'n leeftijd, dan ben je wel goed

    en demi en selena mag ik juist wel, vooral demi. Bij ieder filmpje waar demi inzit, zie ik haar altijd lachen en blij doen, en ze heeft een geweldige stem

    -mijn mening-;)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 11:42 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.