• Hoi ;d

    Ik merk dat er best veel mensen zijn (niet op Quizlet, in't algemeen) die Miley Cyrus haten omdat ze 'niet kan zingen' en omdat die half-ontblote foto's van haar op internet uitgelekt zijn, en omdat ze verwend is, en omdat zij gewoon jaloers op haar zijn? (':
    Ik erger mij er wel aan. Ik vind dat ze wel talent heeft en ze heeft een keimooie stem, en ze is daarbij zelf ook heel mooi.
    Ik vind het gewoon leuk als er mensen zijn van onze leeftijd die beroemd zijn geworden en zijn doorgebroken en zoveel succes hebben, en als ik naar ze kijk dan denk ik: 'Zie je wel dat wij dat ook kunnen!'. Iedereen heeft die kans, niet enkel de volwassenen.
    Maar zoals er de meerderheid Selena Gomez ook haat of Demi Lovato, omdat ze met Joe in een film heeft gespeeld... Achja, ik vind het maar raar. Volgens mij zijn die mensen dan gewoon jaloers ofzo? Je kan toch niet iemand haten omdat ze succes hebben? Je kent ze toch niet. (:

    Wat vinden jullie? Wie haat Miley ook? (':


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Zoveel mensen vinden Miley verwend. En ik zei dat het in't algemeen was, niet op Quizlet.
    Ik ben nog nooit op je profiel geweest, hemeltjelief. ;s


    Mensen hebben verschillende smaken.Als jij Miley
    Cyrus adoreert,ga je gang.Ik blijf bij Demi Lovato
    Absynthe Minded,en Pixie Lott.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Selena Gomez, Demi Lovato En Miley Cyrus ZIJN TOP!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik haat haar wel. Je zegt wel dat ze zelf is doorgebroken. Als haar vader niet beroemd was geweest was zij dat ook niet.
    En dit is mijn mening dus ga er niet over zeuren dat ik niet gelijk heb


    Queen of Hell is my name

    ik haar niet :) en het is toch leuk voor haar dat ze beroemd is geworden?

    :)

    Ik heb het niet zo voor miley cyrus.. en ik weet eigenlijk niet waarom. Soms heb je dat gewoon bij mensen.. en helaas is zij daar een van.
    Maar daarom ga ik haar niet 'haten' ofzo. Ik schenk er gewoon geen aandacht aan.
    En personen die haar wel mogen (zoals een vriendin van me), daar heb ik geen problemen mee.. ieders mening toch?

    Ik vind haar echt SUPER GOED! Ze kan goed zingen en acteren =D ik vind haar leuk =P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik houd van haar liedje ''Party in de USA'' :9~

    Tranquillity schreef:
    Ik vind niet dat je kunt zeggen dat je een artiest haat of zo, dat vind ik eerlijk gezegd maar dom. Naja, Miley haat ik alleszins niet. Ze heeft leuke en minder leuke liedjes.


    Mee eens


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Tranquillity schreef:
    Ik vind niet dat je kunt zeggen dat je een artiest haat of zo, dat vind ik eerlijk gezegd maar dom. Naja, Miley haat ik alleszins niet. Ze heeft leuke en minder leuke liedjes.

    Die mensen die dat zeggen;
    zijn gewoon jaloers.
    Omdat ze weten dat ze zelf nooit beroemd zullen worden.
    Maar dat gebeurd sowieso niet veel, hoor.

    Haha,
    goed topic! ;D


    Peace.

    I like Miley! but I like Selena Gomez waaaaaaaaayyyyyy more! <3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik houd alleen van het liedje "The Climb", verder vind ik haar stem niet zo geweldig. Als actrice en stijlicoon daarentegen, is ze waaay better (:


    Hope goes lost but never dies.

    ik haat der niet
    maar ik vind der gwn niet mooi zingen :$
    maar dat is mijn mening
    en ik ga niet zoals elke hater
    foto's bewerken of posters mollen of whatever


    All I Needed Was A Shoulder To Cry On

    Magnifique schreef:
    Ik haat haar niet, ik haat de manier hoe ze zich gedraagt. En ja, ze gedraagt zich verwend en beter als de rest, maar zo is ze nou eenmaal. Ik ken haar ook niet en misschien is ze heel aardig, maar voor zover ik weet hoé ze is kan ik haar niet hebben :') En ze heeft niet echt zo'n mooie stem vind ik, ze zingt door haar neus en ze lijkt altijd verkouden, maar haar liedjes zijn pràchtig. :9~


    Daar ben ik het volledig mee eens ;D


    Like a phoenix rising from the ashes

    Ik haat haar niet maar wel het tv programma: Hanna Montana!! Daar heb ik zo'n hekel aan!!!:@