• Ik verveeel me dooddd O__o Wie weet nog leuke series? TH graaag,:Y) en eeuh ik heb liever niet dit; Jij ;...
    bill;...Snapje:P Dus het moet niet zo geschreven zijn:$Gewoonn goed geschreven en realistisch Daar houd ik van!! xx


    Pictures fade away, but memories are forever

    Je mag de mijne proberen? [a]
    http://www.quizlet.nl/quiz/141126/you-cant-fool-me/

    Hij is in ABN getypt, alleen in het begin heb je msngesprekken en dat ziet er gewoon niet zo mooi uit. n__n


    blame the bully.

    Ik heb ook nog een verhaal.

    °Tomorrow i wake up in a body, that's not mine..°

    het gaat over een meisje. Ze woont bij haar moeder in Brussel, en ze gaat een keer per maand naar har vader, die in Duitsland bij zijn nieuwe vriendin woont. Maar op een avond, ergens in Marokko, wordt er iets geheimzinnigs gedaan. Er is een ganse belevenis, en er worden twee magische koekjes gemaakt.

    Als het meisje bij haar vader gaat, vindt ze zo'n koekje. Ze eet het op en opeens voelt ze haar heel raar. Ze voelt zich niet goed en gaat in haar bed liggen. Ergens aan de andere kant van Duitsland, in Hamburg, zitten twee popsterren, Tom en Bill Kaulitz, te feesten met hun beste vriend. Dan vindt Bill een koekje in de brievenbus.. Hij kan er niet afblijven en eet het ook op. Ook hij voelt zich niet goed en gaat in bed liggen.

    De volgende ochtend gebeurt het. Het meisje wordt wakker in het lichaam van Bill Kaulitz, en Bill in het lichaam van het meisje. Ze moeten opzoek gaan naar elkaar om proberen, terug in hun eigen lichaam te geraken, maar ondertussen gaat hun leven gewoon voort. Bill moet normaal concerten geven, en het meisje moet naar school. Maar nu moet het dus allemaal omgekeerd. En als het meisje verliefd wordt op Tom, wordt het al helemaal een hel!

    Zal het hun ooit lukken, om alles weer normaal te krijgen?



    Okee, dat was dus de uitleg x'D. Het is ongeveer hetzelfde als de film "Freaky Friday".
    Ik zit nog maar aan het derde deel, maar als je het goed vindt zal ik er mee doorgaan.

    Die van mij en flo is melig! vind ik dan! zei schreef het 1e deel!
    hij staat op het profiel : xNeverAlone
    ik hoop dat je hem maakt en een reactie stuurt!
    xX.