• Hebben jullie ooit weleens gespijbeld?
    Ik nooit want ik ben veelste braaf daarvoor.
    (nerd)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Nee,
    Ik zit op een strenge school en die leraren hebben altijd alles door.


    hoi, jij bent leuk.

    & Stiekem ben ik een watje als het om school gaat. ;3


    hoi, jij bent leuk.

    jahooor..
    we hebben een domme school, en aangezien ze het toch niet doorhebben..


    <3

    Ehm altijd eigenlijks toen ik in de 4e zat, en ik had wiskunde zei ik altijd ik moet naar de wc en ging ik weg, of ik kwam gewoon niet, of ik kwam later, en ik had altijd wel een smoesje xD het is en wonder dat ik mijn examens heb gehaalt, ik zit nou al bijna twee jaar op een andere school, en ik spijbel nu ook we eens, ik ga gewoon roken ofzo :P we doen toch niks dus


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    OOW ik heb wel gespijbled. meestal met onbenullige lesuren. of als er een berg uitvalt en je dan uren moet wachten op de laatste les. dan ga ik gewoon naar de leraar met de smoes dat ik uren moet wachten op alleen zijn les en dan hoef ik niet te komen. en het gevolg is dan dat je om half elf al uit bent XD. meestal spijbel ik niet, maar als ik echt geen zin heb om te gaan dan wel. en het valt meestal nooit op, ik ben de braverik van de klas XD tenminste dat denken die leraren.


    AlphaRaven

    nog nooit(A)

    Ik spijbelen? ja doei


    hahahahahaha

    Fragile schreef:
    Nee nog nooit. Wel nepziek zijn, maar dat is niet echt spijbelen volgensmij. (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, altijd bij gym op het vmbo.


    I've got you to make me feel stronger.

    nee :$
    Ik heb mezelf wel eens ziek voorgedaan omdat ik 2 uur moest wachten op mentorles, maar toen mocht ik gewoon naar huis van mn moeder.
    Dus nee (a).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    1 keer ofzo. De leraar was te laat en wij waren te lui om te wachten dus gingen we weg:Y)


    Maar mijn vriendje spijbelt wel veel. Die kreeg zelfs al meerdere waarschuwingen waar hij zich alsnog geen ene flikker van aantrekt^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    nog niet xd
    binnenkort wel.. alhoewel ik 18 ben en dus mezelf toestemming geef en ik er uitgebreid thuis met mn ouders over praat en als ik mezelf niet ziek had kunnen melden zouden zij het voor me doen xd dusja of het echt spijbelen is.. want mn ouders zijn ermee akkoord xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    DryYourEyes schreef:
    Nee, onze school is echt verschrikkelijk, spijbelen is zo'n beetje onmogelijk. Elk uur komen ze de afwezigen opvragen of moe de leerkracht een briefje indienen met de afwezigen op. Echt onmogelijk om te spijbelen bij ons. --'


    Dat heb ik ookÖ


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    No


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nog tips trouwens?:9~


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?