• Kijkdit.

    Ze zingt halo '' beyonce, maar het is zegmaar, echt heel vals.
    Ik voel me echt gemeen, want ik lach me nu dus helemaal dood:$
    maaroke,
    Hoe denken jullie over zulke mensen?
    & kennen jullie ook zulke filmpjes, waar bij je denkt; hoe in godsnaam durf je dit op internet te zetten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 17:29 ]


    Smiling but close to tears.

    waarom zet ze zichzelf zo voorr gek? ik weet dat ze het om een vriend doet, maar dan kan je dat ook wel op een andere manier doen


    look at Flixster.com

    Ah ja, omdat ze niet mooi is of niet goed kan zingen mag ze niks op Youtube posten? Vooroordelen anyone?

    Maar weetje wat ik denk dat ze gewoon niet helemaal helder is misschien zit ze nu nogsteeds wel op speciaal onderwijs. Die mensen zien niet wat goed of slecht is(A)

    Annee123 schreef:
    zielig, maar ze kan gewoon niet zingen.(zip)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Let it stop. ><


    We'll never be as young as we are tonight

    Omg

    Ik lach me echt dood wat een lelijk kind!
    En iel wat een schele stem xDxD


    You can run but not hide

    Ik vind ook dat ze niet kan zingen, maar hebben jullie de uitleg van dat filmpje niet gezien ? Ze zingt dit voor een vriendin die een tùmor had in haar hersenen en is gestorven in haar slaap en jullie zitten haar een beetje uit te lachen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 13:51 ]


    Just a simple "I love you" (:

    Die mensen zijn er heilig van overtuigd dat ze kunnen zingen en verwachten dus leuke reacties. Of ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Halo, halo, halo, halo, halo, halo, halo, halo.
    OEHOEEEWOOOOEEEEW.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vre-Se-LIJK!

    RepentRepent schreef:
    Ik was al geschokeerd voor ze begon te zingen o.o


    .

    Ik vind het altijd grappig als mensen denken dat ze kunnen zingen.


    Everyone smiles in the same language.

    Misguided schreef:
    Ik vind ook dat ze niet kan zingen, maar hebben jullie de uitleg van dat filmpje niet gezien ? Ze zingt dit voor een vriendin die een tùmor had in haar hersenen en is gestorven in haar slaap en jullie zitten haar een beetje uit te lachen.


    Ik snap dat ze het voor een vriend zingt, ik heb daar ook respect voor. Maar waarom moet ze dan zo nodig zingen. Ze kan ook gewoon een filmpje maken dat ze over die vriend praat, en zegt dat ze diegene mist ofzo.


    Smiling but close to tears.

    God help o.o'


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    RepentRepent schreef:
    Ik was al geschokeerd voor ze begon te zingen o.o

    me 2 ;o niet gemeen bedoeld, maar ik zou zoiets dus echt niet op youtube zetten! Maarja als zij zichzelf voor schud wil zetten...


    You are beautiful, you are love.