• Kijkdit.

    Ze zingt halo '' beyonce, maar het is zegmaar, echt heel vals.
    Ik voel me echt gemeen, want ik lach me nu dus helemaal dood:$
    maaroke,
    Hoe denken jullie over zulke mensen?
    & kennen jullie ook zulke filmpjes, waar bij je denkt; hoe in godsnaam durf je dit op internet te zetten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 17:29 ]


    Smiling but close to tears.

    Ze heeft er al eerder gepost. Maar dude, ze is 19! Duidelijk dat ze:
    oftewel geen verstand heeft;
    oftewel zich niks aantrekt van de hele wereld.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Misguided schreef:
    Ik vind ook dat ze niet kan zingen, maar hebben jullie de uitleg van dat filmpje niet gezien ? Ze zingt dit voor een vriendin die een tùmor had in haar hersenen en is gestorven in haar slaap en jullie zitten haar een beetje uit te lachen.


    Zeg, je kan ook gewoon even haar hele account checken en er is maar 1 (of 2) filmpje(s) waarin ze het aan iemand opdraagt, bij de andere denkt ze dat ze kan zingen. En ze heeft er minimaal 30 filmpjes opstaan.
    Maar ze kan gewoon niet zingen. Erg merkwaardig dat ze dat zelf niet inziet.
    Maar de mensen die haar misschien uitlachen doen dit ofwel niet bewust, ofwel om de vertoning zelf en niet waaróver het gaat.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 22:02 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja oke, ze kan niet zingen en ze is niet bepaalde de knapste :') Maar dat laatste heeft ze niet zelf uitgekozen. En ik vind het lief van haar dat ze dat filmpje opdraagt aan haar overleden vriendin.


    -

    Hij opent het niet o.o
    Maar zelf vind ik dat als je weet dat je niet kunt zingen, je geen filmpjes op het internet moet zetten.


    Never run out of reasons to smile...

    OMG! ieuw! sorry hoor maar ze maakt zichzelf alleen maar belachelijk hierdoor


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    RepentRepent schreef:
    Ik was al geschokeerd voor ze begon te zingen o.o


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    HAHAHA ik zit te huilen van het lachen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Sorry, eigenlijk ben ik best wel gemeen. Ik bedoel, ik heb echt respect voor haar dat ze doorgaat, hoeveel nare reacties ze ook krijgt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Oh
    My
    God.
    haha,
    ik schrok al, toen ik nog niks had gehoord.


    i can't pretend you're nothing special

    Innocence schreef:
    En dan op een bepaald moment; halohalohalohalo...
    Geniaal gwn.
    Bij dat stuk lag ik echt van mijn stoel :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Het ergste is nog.. Dat egt zoveel mensen dit nog sirieus bekijken ook.. x'D
    En ze darom waarschijndelijk ook blijft Posten..
    Ik bedoel,, dat kind is alleen al wereld beroemt omdat ze niet kan zingen! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn ma kreeg hoofdpijn van dat filmpje x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik snap niet waarom ze het online zet, dan zet je jezelf alleen maar voorschut.
    Ik vind het wel zielig voor haar misschien zeggen andere mensen wel tegen haar dat het mooi is zodat ze zichzelf voor schut zet.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Weetje? Ze klinkt alsof ze een neusverkoudheid heeft.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het best wel gemeen van jullie dat jullie hierom zitten lachen. Oké, ze is misschien niet moeders mooiste en kan niet zingen, maar dat is toch haar probleem? Het is daarbij wel lief dat ze het opdraagt aan haar vriendin. Echt, damn. Dat sommigen zo kinderachtig kunnen zijn, kan ik gewoon even niet bij.
    En op de vraag: waarom zingt ze dan en doet ze niets anders? Weet je, als ze voor die vriendin wil zingen dan is dat zo. Laat haar toch gewoon? Damn, serieus.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 12:49 ]