• ja ik ben klein/groot en dat vindt ik niet leuk. Maar weetje? Ik ben 1.60, groei waarschijnlijk niet meer, maar ik hou van mijn lengte. Wie houdt nog meer van zijn lengte? _O_

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 19:28 ]


    Brubl

    Ik ben ook 1.60 ofzo en ik groei hoogstwaarschijnlijk ook niet meer. Ietsje groter zou leuk zijn, al heeft klein zijn ook wel zijn voordelen.

    Ik ben ongeveer 1.76 en ik ben er blij mee hoor. Alleen is broeken kopen voor mij wel een probleem want de standaard maten zijn altijd te kort :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik =']


    Life is hard and then we die

    Ik ben rond de 1.68 ofzo en ik wil de 1.70 bereiken! 8D Dan ben ik content, nu ben ik ook al content, maar mkay.

    Ik ben tevreden met mij lengte


    Sometimes you have to cry.

    Jah..ik heb dat ook ik ben 1.63 maar ik groei ook niet meer of niet veel meer..en sommigen lijken dat dan stom of niet leuk maar ik vind het juist wel leuk ik hou van klein zijn..


    ailoveejoee.

    Ik ben wel tevreden over mijn - voorlopige - 1m68.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik hou heel veel van mijn lengte :Y) ik ben 1m72


    Just a simple "I love you" (:

    ik ;D ik ben 1.63 en ik geef eerlijk toe, zo nu en dan zou ik wel iets groter willen zijn.. maar eigenlijk ben ik liever zo dan heel groot.. ^^ en ik heb er vooral een reden voor om zo klein te willen blijven xd want ik heb een eigen pony waar ik perfect op kan, moest ik nog groeien dan niet meer ;p


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wel, denk ik(krul) Ik ben 1.74 en ik groei niet meer (:

    Ben 1,67, maar ik ga nog groeien.

    Je groeit btw door tot je 16de toch?