• ja ik ben klein/groot en dat vindt ik niet leuk. Maar weetje? Ik ben 1.60, groei waarschijnlijk niet meer, maar ik hou van mijn lengte. Wie houdt nog meer van zijn lengte? _O_

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 19:28 ]


    Brubl

    ik ben ook 1.60 en groei niet meer xD
    maar ik hou niet van mijn lengte,
    ik hou zoiezo niet van lengtes :S


    AAP

    1.72 en dat vind ik goed :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Etoile schreef:
    Ik ben 1.65 ongeveer,maar ik moet nog groeien volgens de rest,maar de meeste van mijn vrienden zijn nog kleiner dus ik ben momenteel wel tevreden.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben iets van 1.64, dus dat is niet bepaald lang :x Maarja, mij maakt het niets uit ^^ Ik vind het wel goed zo. Voor een meisje is klein zijn niet zo heel erg ^^.


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Ik ben ook maar 1.60, en ik groei allaaaaaang niet meer x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben 1,54 en wordt ook zo waarschijnlijk 1.60:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ben 1,66 en ik ben er trots op :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik ben ong 1.65 en ik vind het wel goed zo :'D


    -

    Ik ben 14 en 1.58 ofzoiets.
    Al mijn vriendinnen zijn zo één kop groter.. en stiekem vind ik het wel erg.. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk dat ik iets kleiner ben dan een meter60 of net 1.60 (: maar ik groei nog wel en ben best tevreden.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik ben ook 1.60, maar dat vind ik niet grappig.


    blame the bully.

    Ik ben 1.78, als het niet groter is. Kan er mee leven, want ik weet dat heel veel mensen lang willen zijn. Dus ik ben blij dat ik wel zo groot ben. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Genius schreef:
    Ik ben ong 1.65 en ik vind het wel goed zo :'D

    ik ook ^^

    maar ik wil nog wel iets groter worden =3

    Ik ben een meter 68 ofzo.

    Liever klein, of een gewone lengte dan echt groot zijn en dat iedereen je kan zien. [Niet verkeerd nemen, mensen die groot zijn!]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 15:39 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Ik ben 1.65 maar normaal moest ik eigelijk groter zijn maar mijn relatine remt mijn groei

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 15:55 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.