• aan je beha irritant. en dan niet die gewone maar dit soort en die heb ik nu aan. ik zit de halve dag al naar die extra bandjes te staren en me af te vragen wat het nut er van is haha :3


    We can only learn to love by loving.

    Koop dan andere? of doe een andere aan :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind die dingen raar, vooral als ze dan ook nog eens bij mensen boven het shirtje uitsteken (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Photographs schreef:
    Koop dan andere? of doe een andere aan :'D
    ik mag geen nieuwe meer
    ik heb een behaverslaving :x en deze waren 30 euro :3 en als ik een andere aan moet doen meot ik lopen en dan moeti k langs mijn oma ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het opzich wel mooi. -Oké, niet als je ze heel goed ziet.- Maar ik heb niet van die bh's, dus ik weet niet hoe het voelt. (krul)


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb die bandjes er ook aan maar heb er geen last van ofzow haha
    Maar ik draag ze wel gewoon onder normale shirts zodat je ze niet ziet, want dat vind ik dan wel weer niet mooi als je ze ziet...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 23:44 ]


    dream, dare, fly!

    OverMyHead schreef:
    Ik vind die dingen raar, vooral als ze dan ook nog eens bij mensen boven het shirtje uitsteken (cat)


    Proud.

    Bij ons op school dragen heel veel zulke bh's, en meestal kun je die extra bandjes dan duidelijk zien.
    Maar zelf draag ik ze niet :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb er ook een. Nouja, had. Ik heb hem weggepleurd, omdat ik gek van die bandjes werd. En hij prikte.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heelveel hebben die. Die bandjes zijn gewoon leuk? Ik heb er [nog] geen. :3


    when words fail, music speaks.

    Ik heb er ook zo'n een, maar die valt heel erg mee xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OverMyHead schreef:
    Ik vind die dingen raar, vooral als ze dan ook nog eens bij mensen boven het shirtje uitsteken (cat)


    hoi, jij bent leuk.

    ik heb zo'n BH niet,en ik zou het ook niet kopen denk ik,want ik zou het niet leuk vinden mocht iedereen een stuk van mijn BH zien.


    everybody needs a song.

    kdraag die ook en kvin die zo gemakkelijk

    OverMyHead schreef:
    Ik vind die dingen raar, vooral als ze dan ook nog eens bij mensen boven het shirtje uitsteken (cat)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    sacred schreef:
    Ik vind het opzich wel mooi. -Oké, niet als je ze heel goed ziet.- Maar ik heb niet van die bh's, dus ik weet niet hoe het voelt. (krul)


    T O K I O H O T E L < 3