• aan je beha irritant. en dan niet die gewone maar dit soort en die heb ik nu aan. ik zit de halve dag al naar die extra bandjes te staren en me af te vragen wat het nut er van is haha :3


    We can only learn to love by loving.

    Dat is van Sapphh <3

    Die bh op dat plaatje heb ik <3

    Die zit lekker :D

    En die bandjes zijn gewoon voor de sier ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Een meisje van m'n klas heeft ook zo iets maar dan vreselijk degoutant. Deze BH's zijn echt wel mooi maar zij heeft echt zo een halve string tussen haar tetten en dat trekt echt op niets, net lady gaga ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Haha, zo'n behas heb ik niet.
    Maar een vriendin van mij wel, en zij draagt ze zo waar die bandjes echt fucking hard uitkomen o.o Dat vind ik persoonlijk niet mooi :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Meestal zorgen die dingen ervoor dat het lijkt dat je grotere borsten hebt -dacht ik-(krul). Ik vind het eerlijk gezegd niet echt heel erg mooi als het boven een t-shirtje uit komt, wat ik idd de laatste tijd bij best veel mensen zie.


    Wie du mir, so ich dir.

    eerlijk gezegt, voel ik er niks van :$


    i can't pretend you're nothing special

    Ik weet niet hoe ze zitten want het lijkt me erg ongemakkelijk, maar van die huppelkutten bij ons op school dragen die en dan expres met die dingen erboven. Dan dragen ze ook nog is van die laag uitgesneden truitjes..
    Dat vind ik echt té sletterig


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    ik vind die wel mooi:$


    Stop holding me under and let me breathe.

    Haha, da's gewoon versiering.
    Zitten ze echt zo irritant dan? Want volgens mij valt dat toch nog wel mee.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Boyiloveyou schreef:
    ik heb zo'n BH niet,en ik zou het ook niet kopen denk ik,want ik zou het niet leuk vinden mocht iedereen een stuk van mijn BH zien.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vindt ze mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    sacred schreef:
    Ik vind het opzich wel mooi. -Oké, niet als je ze heel goed ziet.- Maar ik heb niet van die bh's, dus ik weet niet hoe het voelt. (krul)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Was dat niet de bedoeling dat het boven je kleding komt als versiering?


    You're a star in heaven.

    Ik heb altijd dezelfde bh's aan van de Hema en nooit last van bandjes, misschien daarom dat ik het altijd op dezelfde houd. Maar ik wil ook dat anderen mijn bh niet zien, dus heb ik een huidskleurige bh (Hema heeft de mijne in huidskleur, wit en zwart) aan als ik een topje draag en een witte onder andere kleren

    Wtf, 30,- ?
    Je vindt ze niet fijn maar je koopt ze? xD
    Ze lijken mij ook verre van fijn, dan trek ik er steeds aan ;x


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Volgens mij worden die beha's niet eens verkocht in de buurt waar ik woon. Want ik heb namelijk nog niemand in mijn school ze zien dragen, fso.