• aan je beha irritant. en dan niet die gewone maar dit soort en die heb ik nu aan. ik zit de halve dag al naar die extra bandjes te staren en me af te vragen wat het nut er van is haha :3


    We can only learn to love by loving.

    Blij dat ik een man ben

    veel jongens vinden het sexy, maar ik heb ze niet :')

    KirstenSnaps schreef:
    Meestal zorgen die dingen ervoor dat het lijkt dat je grotere borsten hebt -dacht ik-(krul). Ik vind het eerlijk gezegd niet echt heel erg mooi als het boven een t-shirtje uit komt, wat ik idd de laatste tijd bij best veel mensen zie.

    Ik vind zulke BH's leuk. Ik heb zelf ook zo een, maar die bandjes zitten er gewoon voor de leuk volgensmij.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Thingies schreef:
    Ik vind die dingen raar, vooral als ze dan ook nog eens bij mensen boven het shirtje uitsteken (cat)

    Ik vind die dingen echt zo fugly x|
    Iemand uit mijn klas heeft ze en ze laat die bandjes maar al te graag boven haar hemdje uitkomen.

    Ik wist tot nu toe niet eens dat die dingen bestonden. :'D

    Ik vind het best mooi, maar ben niet bereid om circa 30 euro voor zo'n ding uit te geven. Ik vind 20 euro al duur genoeg voor een stuk stof. En bovendien heb ik toch niemand om het aan te showen, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er zo een, en heb nergens last van. En bij mij zie je die dingen er ook niet bovenuit steken of zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dit topic is 5 maanden oud. x-x


    Only losers can act the way you do

    Ik heb die zoiets ook gehad, maar ik vind dat zo afschuwelijk als dat boven je shirt uitkomt. >.<


    blame the bully.

    Renaissence schreef:
    Dit topic is 5 maanden oud. x-x

    Boeiuuhh :Y)

    & Ja, als die dingen erbovenuit steken vind ik het behoorlijk hoerig.


    No growth of the heart is ever a waste

    hoe heten zo'n soort bh's? waar kan je ze kopen?

    Reticent schreef:
    Ik vind die dingen raar, vooral als ze dan ook nog eens bij mensen boven het shirtje uitsteken (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Voor zover ik weet is het een versiersel.


    *insert philosophical cringe expression here*