• Hello,

    Ik wil met dit topic zeggen dat ik verderga met "Uit het leven gegrepen: Eva Cyrus". Hij is in maart gestopt, maar ik heb besloten ermee verder te gaan.
    Ik heb gisteren en vandaag alle delen in een nieuwe story gezet:

    Uit het leven gegrepen: Eva Cyrus

    Stukje van het 1e deel:

    Ik sluit mijn hand en duw mijn gebalde vuist naar voren. Trillend probeer ik mijn arm recht te houden. Een traan baant zich uit mijn oog, een weg naar beneden. Bill blijft me aankijken, maar steekt toch een geopende hand uit. Ik knijp mijn ogen stijf dicht zodat er een stuk of vijf verse, zoute druppels over mijn wangen glijden. Met een steek in mijn hart open ik mijn gespannen hand en laat het armbandje vanuit mijn hand, in Bills hand vallen. Het is voorbij. Het is over. Ik trek mijn arm terug en laat hem naast mijn schokkende lichaam bungelen. ‘Het spijt me,’ Verlaat mijn mond. Bill trekt zijn arm langzaam terug en kijkt naar het armbandje. Ik draai me om en verlos me uit de onzichtbare greep van liefde.


    I recycle my thoughts.

    Ik was er ooit aan begonnen met lezen, maar nu ga ik hem helemaal lezen. (krul)

    Zou jij die story over Tom en Mimi weer willen activeren? Die vond ik echt zo mooi. (A)


    Think before you act.

    Lucide schreef:
    Ik was er ooit aan begonnen met lezen, maar nu ga ik hem helemaal lezen. (krul)

    Zou jij die story over Tom en Mimi weer willen activeren? Die vond ik echt zo mooi. (A)

    Volgens mij heb ik die verwijderd :O.


    I recycle my thoughts.

    Poes schreef:
    (...)
    Volgens mij heb ik die verwijderd :O.


    (huil)
    Heb je hem misschien niet ergens nog op de pc opgeslagen?


    Think before you act.

    Lucide schreef:
    (...)

    (huil)
    Heb je hem misschien niet ergens nog op de pc opgeslagen?

    Ik zal zo eens kijken!


    I recycle my thoughts.

    Lucide schreef:
    (...)

    (huil)
    Heb je hem misschien niet ergens nog op de pc opgeslagen?

    Heb niets meer gevonden, sorry!


    I recycle my thoughts.

    Poes schreef:
    (...)
    Heb niets meer gevonden, sorry!


    Jammer. (huil)


    Think before you act.

    Lucide schreef:
    (...)

    Jammer. (huil)

    Sorry!


    I recycle my thoughts.

    Er was weer een kleine pauze maar ik heb weer een nieuw deel geschreven! :)
    Deel 92


    I recycle my thoughts.