• hey,
    ik zeg niet dat het zo is maar ik vroeg mij gwn af hoe jullie zouden reageren en wat jullie er van zouden vinden moest 1 van de jongen een vriendin hebben??

    xXxLove~AngelxXx(H)

    zo :O WTF MG NI TOM NI TOM OF IK GA KAPOT(huil)

    zo(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    gewoon
    Alsof wij wel vriendjes mogen hebben en hun geen vriendinnen mogen, want dat is gewoon zielig.
    Maar er zijn ook fans die niet met andere jongens omgaan voor het geval als ze de jongens ontmoeten.

    Ik hoop eerlijk gezegt dat ze vlug een vriendin hebben zodat de hysterische fans een beetje kalm worden...
    Dan zul je ook zien wie nou een echte fan is en wie niet.
    Mij maakt het niet uit of ze nu wel een vriendin hebben ofniet zolang ze maar gelukkig zijn.

    Ik hoop eerlijk gezegt dat ze vlug een vriendin hebben zodat de hysterische fans een beetje kalm worden...
    Dan zul je ook zien wie nou een echte fan is en wie niet.
    Mij maakt het niet uit of ze nu wel een vriendin hebben ofniet zolang ze maar gelukkig zijn.


    Daar heb je volkomen gelijk in!

    Kut xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Het leuk voor ze vinden! Ik bedoel, het zijn ook maar jongens? En ik denk net als xwannex dat de hysterische fans dan rustig worden en de echte fans boven komen. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou het wel jammer vinden, maar ja. De kans dat je ooit een van hun vriendinnetjes wordt, is ook héél erg klein. Ik zou hun het beste gunnen en verder gaan met m'n eigen leven. Zelf op zoek gaan achter een vriendje (of in mijn geval vriendinnetje)

    xD

    Ik denk dat ik het na zo lang eigelijk wel leuk voor ze vindt.


    blame the bully.


    Ik zou roepen:
    HOEZEE HOEZEE! EINDELIJK IETS LEUKS IN HUN LEVEN
    HAHAHA
    ik ben zo hilarisch :[


    I recycle my thoughts.

    Ik hoop voor ze dat ze snel een vriendin krijgen, want ze verdiennen het gewoon!
    En ik zou het niet erg vinden, want als je fan van iemand bent en je bent zeg maar verliefd weet je echt 99,999999999% zeker dat je nooit wat met ze zou krijgen en dan weten degene die dat nog niet wisten dat eindelijk ook! En Het zijn nog steeds gewoon mensen, en ze gaan er niet aan dood dus dan kunnen we nog steeds van ze genieten :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    geen idee
    het idee kijkt me eigenlijk best vaag:S
    maar ik denk dak wel blij voor hun ben;)


    I am an idiot, I move.

    Ik hoop eerlijk gezegt dat ze vlug een vriendin hebben zodat de hysterische fans een beetje kalm worden...
    Dan zul je ook zien wie nou een echte fan is en wie niet.
    Mij maakt het niet uit of ze nu wel een vriendin hebben ofniet zolang ze maar gelukkig zijn.


    je hebt zo gelijk, jongens zijn jongens en die blijven nooit eeuwig vrijgezel! Uitzonderign daarop is mijn pa!xD

    Ik zou blij voor ze zijn. Het zou wel pijn doen maar ik zou blij voor ze zijn(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zou gwn blij zijn dat ze een vriendin hebben en minder eenzaam zijn
    xx

    Ik zou wel blij zijn. Maar zeker als je je zó op een aantal personen stort, kan het je vréselijk raken. Dat is gewoon zo. Maar je weet dat je een FUCKINGKLEINE kans heb dat je de vriendin van 1 van hun wordt. Het is eigenlijk BETER dat ze een vriendin hebben, want je hebt van die fans die er echt vreselijk door gekwetst kunnen raken. Maar het is wel beter, dan leren we ermee leven. Maar toch, het zou een enorme schok zijn. maar we moeten juist bllij voor ze zijn, en hopen dat het de ware word, hoe pijnlijk het ook is.



    En ik zal je eerlijk zeggen; wanneer Bill een vriendin heeft krijg ik het er echt heeeel erg moeilijk mee..


    -