• hey,
    ik zeg niet dat het zo is maar ik vroeg mij gwn af hoe jullie zouden reageren en wat jullie er van zouden vinden moest 1 van de jongen een vriendin hebben??

    xXxLove~AngelxXx(H)

    Gewoon normaal, ik zou het wel leuk voor ze vinden =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Geen groot probleem vinden, als wij vriendjes mogen mogen zij toch ook wel een vriendinneke?? wel jammer vinden maar ik gun het ze wel..;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Heel veel denken van;
    Ik ga naar hun toe gaan en vragen waarom.


    En die zeggen dan van; Ja ik reageer gewoon.


    Maar ik denk eerder;
    Als ze altijd vrijgezel blijven voor hun Fans ga ik naar hun toe en vragen waarom.


    Oke. Voor iedereeen zal het wel moeilijk zijn.
    Maar er is niks aan te doen.
    En hun verdienen ok hun speeltje? xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Eeuheeuh, ik heb al eerder een reactie gezet als MEVROUWMECKI. Maargoed^^

    Ik zou het wel leuk vinden.XD Maar ik denk niet dat Bill een vriendin ofzo zal krijgen hoor XD Ik denk eerder GUSTAV ! XD WAAH. Oke, whatever. Je kunt natuurlijk jaloers zijn enzo, maar wat tomfreakske zegt, ze is een Tom freak, ja. Waarom zou je hopen dat Tom geen vriendin heeft XD Ik zou het juist leuk vinden, eens wat anders dan die one night stands enzo. Maar ik zou er me niet zooveel zorgen over maken. Ik ben niet verliefd op Bill ofzo, wat ik eigenlijk wel onzin vindt =.='

    IK WIL DAT GUSTAV EEN VRIENDIN KRIJGT ! YEAH XD
    En het zou me niks verbazen als Bill opeens met ene jongen aankomt, wat eigenlijk best schattig is.XD WAAH, ik ga hier een topic over beginnen XD
    CIAAOO


    ok

    Ik zou blij voor hun zijn. Het moet niet makkelijk zijn voor hun om een vriendin te vinden die echt te vertrouwen is en die bvb niet uit is op hun geld. Ik zou het er wel moeilijk mee hebben moest Bill of Tom een vriendin hebben, maar ik accpeteer het wel.

    x Hannah

    ik zal blij voor ze zijn.. Heel blij.. Ik gun het ze wel.. k had het er met een vriendin van me over.. Zij: Als ze een vriendin hebben zal k eerst wel schrikken.. MAar daarnaa wel blij voor ze zijn. Ik ga dan niet zeggen: Ik ben geen fan want hun hebben een vriendin.. Ik zou blij zijn voor hun én voor hun vriendin
    En ik.. (pino483) Ben het er ook helemaal mee eens

    Jaloers, maar wel blij voor hun! Ik vind het echt zielig om Bill op dat vlak ongelukkig te zien ;S Hij verdient een vriendin, die het wél goed met hem meent, en niet uit is op zijn geld, of in de boekjes wilt staan!

    Denk na.. de ongelukkige eenzame Bill of de gelukkige verliefde Bill die een relatie heeft? Ik weet wat kiezen hoor Ö
    Geld ook voor de anderen..alleen hebben die er blijkbaar niet zoveel..ja, laat ik mijn zin anders zeggen xD Alleen hebben zij niet echt nood naar een vriendin precies. Maar iedereen heeft liefde nodig, dus ook de beroemdheden.. x


    -

    Ik zou wel blij zijn. Maar zeker als je je zó op een aantal personen stort, kan het je vréselijk raken. Dat is gewoon zo. Maar je weet dat je een FUCKINGKLEINE kans heb dat je de vriendin van 1 van hun wordt. Het is eigenlijk BETER dat ze een vriendin hebben, want je hebt van die fans die er echt vreselijk door gekwetst kunnen raken. Maar het is wel beter, dan leren we ermee leven. Maar toch, het zou een enorme schok zijn. maar we moeten juist bllij voor ze zijn, en hopen dat het de ware word, hoe pijnlijk het ook is.



    En ik zal je eerlijk zeggen; wanneer Bill een vriendin heeft krijg ik het er echt heeeel erg moeilijk mee..


    Met je eens, en ik zo het er ook heel erg moeilijk mee hebben hoor ;S


    -

    Djeez... Blij zijn voor hen!
    Duuh... we weten toch dat die onberijkbaar zijn voor ons, waarom er dan zo een groot probleem van maken moest het zo zijn?
    Hen hebben ook een leven!


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ik zou het natuurlijk wel kut vinden, maar je weet toch dat je hem nooit krijgt. Als een echte fan zou je het respecteren en niet zielig gaan lopen doen. Ze moeten gelukkig zijn.


    a figment of your imagination

    ik zal wel verdritig zijn maar ja de jongens hebben ook liefde nodig ... wij hebben dat tog ook nodig?..
    :P


    My Foughts You Can't Decode

    En wat nou als ze een vriend krijgen? _O_
    Waarom gaat het altijd over 'vriendinnen.'

    En wat nou als ze een vriend krijgen? _O_
    Waarom gaat het altijd over 'vriendinnen.'


    Omdat het Jongens zijn, en van jongens word er toch meestal verondersteld dat ze met een Meisje thuis komen :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Kijk , weetje . de jongens hebben ook een eigen leven , familie vrienden , en daar komt zo nu en dan misschien ook een vriendin bij kijken . ik bedoel , je kan het ze toch niet afnemen , hoewel ze er bijna geen tijd voor hebben ook nu dat van de tour in america ik bedoel ze zijn altijd op tour altijd bezig met hun werk ( wel beter voor ons als fan ) dus waarom zou je dan een vriendin nemen als je er bijna geen tijd voor hebt ,, en al zou het zo zijn ik zou gewoon reageren . ze hebben ook een leven en hebben ook recht op dingen die wij ook hebben , ze kunen toch ook niet tegen ons zeggen omdat ze misschien een fan en leuk uit vinden zien ofzo weetjewel .. kunnen ze ook niet zeggen ja jij mag geen vriendje hebben .. snappie ..


    Ik zou dénk ik wel blij zijn, maar na een tijd pas. Eerst heel erg geschokt zin en niet weten wat te doen. Maar mijn beste vriendin is een diehard Gustav-fan en, ik weet niet wat ze zichzelf zou aandoen als Gustav een vriendin heeft. & in het geval van Georg, ik zou gewoon stoppen met Tokio Hotel. Georg is àlles voor mij (Ja, zielig hé?) & ik zou het niet aankunnen om steeds foto's tegen te komen van hem en zijn nieuwe vriendinnetje.