• hey,
    ik zeg niet dat het zo is maar ik vroeg mij gwn af hoe jullie zouden reageren en wat jullie er van zouden vinden moest 1 van de jongen een vriendin hebben??

    xXxLove~AngelxXx(H)

    nja, hopen dat ze hun muziek niet gaan verwaarlozen xD

    haha meest wensen de gasten het echt wel toe!!!(zou ik ook doen) Maar zoals je leest denk ik dat het voor de vriendin zelf ook soms moeilijk zou zijn, zoals zac efron sommige meisjes haten vanessa hudguns(of hoe da ge da ook schrijft XD) omda die same is me zac efron ik zou het wel erg vinden moest dat ook gebeure me de"toekomstige" (zal ik maar zegge) XP vriendinnen ;)Maar jha

    xXxLove~AngelxXx

    Ik zou wel blij zijn. Maar zeker als je je zó op een aantal personen stort, kan het je vréselijk raken. Dat is gewoon zo. Maar je weet dat je een FUCKINGKLEINE kans heb dat je de vriendin van 1 van hun wordt. Het is eigenlijk BETER dat ze een vriendin hebben, want je hebt van die fans die er echt vreselijk door gekwetst kunnen raken. Maar het is wel beter, dan leren we ermee leven. Maar toch, het zou een enorme schok zijn. maar we moeten juist bllij voor ze zijn, en hopen dat het de ware word, hoe pijnlijk het ook is.



    En ik zal je eerlijk zeggen; wanneer Bill een vriendin heeft krijg ik het er echt heeeel erg moeilijk mee..


    Ben het helemaal met je eens, lieford.:3 En er zijn hier een paar nepperds die beweren dat ze blij zullen zijn enzo --' Niet alle natuurlijk, maar kom op? Esmaye durft tenminste haar mening te uiten ^^;

    Ik zou wel blij voor ze zijn, maar het zal me ook pijn doen. Want je droomt er eigenlijk toch wel van om DE vriendin van Bill, Tom, Gustav of Georg te worden. Het zal hard aan komen maar dan kun je ook gewoon merken wie de echte fans zijn en wie niet! Sommige mensen gaan afhaken van TH omdat Bill, Tom, Gustav of Georg een vriendin heeft! Dat vind ik echt zo dom! Mjha ik vind dat ze een vriendin verdienen! Ze doen zo hard hun best voor ons, dan mogen hun toch ook gewoon gelukkig zijn?! We zouden we heel erg hypocriet zijn als ze hun best voor ons doen en dan daarna ze laten vallen als een baksteen omdat ze een vriendin hebben! Zo denk ik erover heá.... En als Bill een vriendin krijgt zal ik eerst toch wel raar vinden. Maar zolang hij gelukkig is vind ik het best! Tenzij het z'n kind is dat alleen op zijn geld uit is! :@
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik zou gewoon blij zijn voor hen : )

    (...)

    je hebt zo gelijk, jongens zijn jongens en die blijven nooit eeuwig vrijgezel! Uitzonderign daarop is mijn pa!xD

    thah mijn pa is ook een uitzondering dan x'D

    Ik kan niet wachten. Ik wil dat het gewoon snel gebeurt,dan weet je ook wie de echte fans zijn.
    sommige ''fans'' zijn gewoon helemaal verzot op Bill of Tom. :S

    Ik zou blij zijn voor hem, wie het dan ook is, ik zal ook denken, hoe groot is de kans dat jij Tom tegen komt en dat het ware liefde word? Ik noem maar een voorbeeld, Zac Efron die heeft oook een viendin nog steeds vinden zijn fans hem lekker.
    Ik denk niet dat ik het er echt moeilijkmee krijgen wantik denk nit dat ik ze tegen kom en dat ze dan veliefd worden!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Ik zou't wel leuk voor ze vinde ,,,denk
    Ik bdoel : ht sijn tog oowk gwn jongens met een eigen leven.. En hun eigen prifecie [of hoe je dat dan oowk sgrijft]] en de kans is egt 1 op triljoen dat je selfs ook maar egt goed bevriend of soo met se word.. laat staan verkering met se krijgenn..


    Crack a bottle

    Ik zou wel blij zijn. Maar zeker als je je zó op een aantal personen stort, kan het je vréselijk raken. Dat is gewoon zo. Maar je weet dat je een FUCKINGKLEINE kans heb dat je de vriendin van 1 van hun wordt. Het is eigenlijk BETER dat ze een vriendin hebben, want je hebt van die fans die er echt vreselijk door gekwetst kunnen raken. Maar het is wel beter, dan leren we ermee leven. Maar toch, het zou een enorme schok zijn. maar we moeten juist bllij voor ze zijn, en hopen dat het de ware word, hoe pijnlijk het ook is.



    En ik zal je eerlijk zeggen; wanneer Bill een vriendin heeft krijg ik het er echt heeeel erg moeilijk mee..


    ik ben het ook met je eens,ik zal me ook een tijdje slecht voelen,moest Bill (bv.) nu een lief hebben,maar ja als th gelukkig is dan moet je hen dat geluk gunnen.al hoop ik dat het geen meisje zal zijn dat alleen op hun geld uit is.Ik zal het dan een tijdje moeilijk mee hebben maar als th nu een vriendin heeft,is dat voor mij zeker geen reden om ineenkeer geen reden om ineenkeer geen fan meer te zijn.


    I need you like a heart needs a beat

    ik zou super blij zijn voor hun en ik vind dat 'HelloKathy' gelijk heeft als wij een vriend moge waarom zoude zijn geen vriendin moge hebbe ?
    maar het zou wel pijnlijk zijn !!
    vooral als Bill een vriendin zou hebben
    maar als zij gelukkig zijn ben ik da ook :P !!
    sommige meisjes die geen andere vriend willen als Bill,Tom,Gerorg of Gustav moge dan nog heeeeel lang w88 want de kans dat je één van hun hun vriendin word is ongelooflijk klein !!
    ga op jongens jacht en vind een vriend dan is het vast veel minder pijnlijk als één van de jongens een vriendin gaat hebben :P !!

    Ik zou wel blij zijn voor ze, zeker wel.
    iedereen heeft toch liefde nodig wat maakt het nou uit van wie ze die krijgen! als ze maar gelukkig zijn met die persoon!
    en of het mij zou raken? ik denk van niet!
    ik bedoel ik ken ze toch niet persoonelijk.
    dus, Ja.. en kom ze ook niet elke dag tegen!
    Eigenlijk nooit op een concert uit de verte ja.. maar oke wat heb je daar aan!
    dus nee het zou me zeker niet raken en ik zou het ook niet missen!
    als ze maar door blijven gaan met de muziek (H)
    dan ben ik tevreden en blij! hun blij ik blij (:
    zo moet het toch
    xx flowers

    uhm jaa Ik zou ook gewoon blij voor ze zijn (A)


    Winter is coming.


    Geweldig voor ze vinden =)

    En natuurlijk ontzettend jaloers x'D.

    Ik bedoel ; Ik zou echt zitten van: DAMN, you lucky girl.

    als Bill een vriendin zou hebben, zou ik het er moeilijk mee hebben. maar als ik weet dat hij echt hééééél happy is met die vriendin .. dan ben ik ook maar happy =)