• goede actie van hitkrant omdat op de voorkant te zetten.. ik schrok me egt dood! maar het gaat er dus alleen maar over dat ze dit jaar niet meer in nederland komen..
    zo dat moest ik ff melde.. ik kreeg zowat een hartverzakking.. maarja boeient


    Je moet worden wie je bent.

    Ik ook door deze titel. ö x'D

    Had ik dus ook al x| en ik schrok ook van je topic.


    We need to start feeling our heart <3

    Ik vind het eerder dom van HK, ze kappen er helemaal niet mee, ze gaan naar Amerika & werken aan een nieuw album, dus vind het nergens op slaan -_-' Dat ze kappen met de tours in Europa...ZET DAT DAN OP DE VOORPAGINADINGES (A)


    Sweet dreams will come true.

    ik en mn vriendin kregen allebei een hartverzakking xD die vrouw keek ons vét eng aan toen we een klein gilletje slaakte... :$


    You move me ......... Kurt

    Vriendin en ik gilden daardoor de hele Bruna bij elkaar. Wij werden dom aangestaard, dus ik ging daar ff naar kijken; Stond er: Voor de rest van dit jaar. Ik zo;; jezus ik haat de HK soms echt ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik vind `t egt jmmr...maarja:Y)

    ni alleen nederland HEEL EUROPA! tis touren in amerika nu


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik stond te huilen in de Albert Heijn. Maar inderdaad érrug slim om op de voorkant: Tokio Hotel kapt ermee.. & HEEL klein: Voor de rest van het jaar dan.. erbij te zetten. Ik schrok me echt kapot!


    -

    ik liep in de ah en zag het op de hitkrant en me moeder stond iets verderop en ik zo maaaaam! gvd zegt me moeder wat!? dus ik verder lezen ohh niks ik dacht dat tokio hotel gaat stoppen als dat gebeurt zo ik heeel de winkel door gillen! zegt me moeder nou neem de hitkrant maar mee xD en ik was weer blijXD

    Best goede actie, meteen duizende fans die uit schrik de HK kopen :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Omg x'D
    Ik was ook geschrokken xD

    goede actie van hitkrant omdat op de voorkant te zetten.. ik schrok me egt dood! maar het gaat er dus alleen maar over dat ze dit jaar niet meer in nederland komen..
    zo dat moest ik ff melde.. ik kreeg zowat een hartverzakking.. maarja boeient

    uhu had ik ook xD ik dacht zow; omg neej!! :'D


    when words fail, music speaks.

    maar daar onder stond toch in het klein, voor dit jaar dan Dat stond ook op de voorkant heurrr ^^

    hehe, ik schrok me ook dood toen ik de hitkrant zag liggen xD

    dat tijdschrift weet wel hoe je lezers moet aantrekken ..


    And all the girls in the front row scream your name.