• goede actie van hitkrant omdat op de voorkant te zetten.. ik schrok me egt dood! maar het gaat er dus alleen maar over dat ze dit jaar niet meer in nederland komen..
    zo dat moest ik ff melde.. ik kreeg zowat een hartverzakking.. maarja boeient


    Je moet worden wie je bent.

    ik dacht wat ze stoppen en toen ik de rest las dacht ik oww

    ik schrok al :D

    Ik schrok me ook de tering! Ik gilde de winkel bij elkaar en allemaal mensen keken me aan!

    Ik schrok me ook de tering! Ik gilde de winkel bij elkaar en allemaal mensen keken me aan!


    moet ook een grappig zicht zijn geweestxD
    ik verschoot ook ze,maar mijn mama was de hk dus....+


    I need you like a heart needs a beat

    omg toen ik deze titel las stond me hart stil...


    Xx


    I changed.

    haha! ik ook ik sta daar in de winkel ik zie hem van een afstand staan ik lees wat er op de voorkant sta en ik krijg bijna ene hartaanval. en toen zag ik wat eronder stond xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ja dat heb ik ook gezien 0.o kocht het blad meteen, kijk erin en kon gelukkig weer rustig verder winkelen ^^


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    gelukkig las ik er wel onder: voor het rest van het jaar.

    Jaaa, ik schrok me echt een ongeluk..
    Gekke hitkrant..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Wa komen die nimeer naar nederland ! en belgi[e wss dan ook niet die gaan alleen mr naar amerika !! >x'[

    ze komen nog naar België dit jaar om ze geen afscheid ebben kunnen nemen op Werchter Boutique

    nee ze komen dit jaar niet meer naar België, maar de volgende keer als ze komen gaan ze 't goedmaken.


    One man's fun is another's hell.

    Haaii Naamgenoot :D
    Man kreeg bijna een Hartinfarct Toen ik de titel van je Topic Las :O
    Tschüss ! x.

    ik ook man en dan staat er met van die (veel te) kleine kutlettertjes onder : voor heel even dan grrr :@


    You're the heir, I'm the forgotten grave..