• Luizen, ik had ze een tijdje geleden. Maar ik heb weer tips nodig. Niet voor mijzelf maar voor een kennis. Ze heeft ze al best lang en willen maar niet weg. Hebben jullie tips dat ze in een keer weg gaan? [na een paar keer-tips ook welkom]


    EGYPTIAN GOD

    Ik heb ze nooit gehad, dus ik weet niet. Je haar goed wassen met van die speciale shampoo.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 13:11 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    goede shampoo speciaal tegen luizen ?

    Ik heb echt geen ideee sorry :X


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    goede shampoo speciaal tegen luizen ?

    Ik heb echt geen ideee sorry :X


    ja zo'n speciale bij appotheek ... ik had het ook toen ik klein was


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Een luizemiddel gebruiken. wij hebben thuis een paar flesjes staan, tegen het geval dat er luizen zijn. Eh Radikal staat er in onze kast, en dat is een goed middel. Maar je moet het wel twaalf uur op je haar laten en de volgende morgen goed wassen. Een week erna weer opdoen. -Ik spreek uit ervaring. Want dat komt omdat ik vrij dik haar heb en luizen zich meestal zetten waar het warm is -dik haar dus 8D

    Sentiment schreef:
    Ik heb ze nooit gehad, dus ik weet niet. Je haar goed wassen met van die speciale shampoo.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vigilante schreef:
    Een luizemiddel gebruiken. wij hebben thuis een paar flesjes staan, tegen het geval dat er luizen zijn. Eh Radikal staat er in onze kast, en dat is een goed middel. Maar je moet het wel twaalf uur op je haar laten en de volgende morgen goed wassen. Een week erna weer opdoen. -Ik spreek uit ervaring. Want dat komt omdat ik vrij dik haar heb en luizen zich meestal zetten waar het warm is -dik haar dus 8D


    haha 12 uur op je haar laten!! OMG! hoe lang.. ik moest 10 minuten en dan wassen en dan de volgende week weer xD whahah 12 uur lang omg.! maar je moet wel met een speciaal bortsteltje kammen :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Sentiment schreef:
    Ik heb ze nooit gehad, dus ik weet niet. Je haar goed wassen met van die speciale shampoo.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    vroeger heb ik ze wel eens gehad, maar je moet je haar dan wassen met een speciale shampoo
    en goed kammen met zo'n speciale kam.

    Wassen met speciale shampoo, en dan met zo'n speciaal luizenkammetje erdoorheen gaan. Die tandjes staan zo dicht op elkaar dat hij de dode luizen eruit kamt. En dan weer wassen volgens mij.

    EN DAN, het ergste van alles, al je spullen uitwassen. Beddengoed, kleren echt alles. Want die beestjes zitten daar nu ook. Ik heb ze heel vroeger ook gehad, en wat een hel was dat met uitwassen.

    Succes bij deze ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    'k heb het héél lang gehad toen ik in de het 6de leerjaar zat. Toen de vakantie begon waren ze weg. Bleek dat wij met een meisje in de klas zaten die luizen had maar niet behandeld werd waardoor onze hele klas dan door haar met luizen zat --'. Zelfs de directeur was er langsgegaan om te zeggen dat ze iets tegen die luizen moest doen ><'.
    Nou misschien is ze vaak met iemand die ook luizen heeft waardoor het langer duurt vooraleer ze die wegkrijgt en snel terugkomen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sentiment schreef:
    Ik heb ze nooit gehad, dus ik weet niet. Je haar goed wassen met van die speciale shampoo.


    Only losers can act the way you do

    Je kan er ook azijn (Volgens mij) in doen. Zodat die luizen eitjes niet open gaan


    Music is the new sex

    Powerfull schreef:
    (...)

    haha 12 uur op je haar laten!! OMG! hoe lang.. ik moest 10 minuten en dan wassen en dan de volgende week weer xD whahah 12 uur lang omg.! maar je moet wel met een speciaal bortsteltje kammen :P

    Jep, twaalf uur lang. En ja, als je je haar uitwast met dat kammetje erdoor gaan.

    deze zomer had ik der , echt niet normaal , ik had ze tot september ongveer nog,
    ik zat echt soms in de klas dat ik die luizen nog altijd voelde rondloopen en der dan uithaalde in de klasxD
    klinkt vies maar beter dan het erin laten zitten hé
    uuhm ,ik had luizenshampoo , en elke dag gewoon, maar elke dag die shampoo doen en alles eruit kammen en met u kammetje in het water doen , alee in de lavabo je steekt dat stopsel dicht en laat wat water erin en dan met je kam erin en ze dryven erin
    gewoon elke dag doen,
    ook soms als je geen hebt, dan blijvn ze weg


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    zo met zon stinkend middel op je haar, dat heel hard naar alchohol ruikt. Je moet er wel bijna van kotsen, maar het werkt wel, alleen weet ik niet hoe het heet ;s


    And all the girls in the front row scream your name.