• Als mensen je lang aanstaren, dan voel me echt ongemakelijk en dan kijk ik de andere kant op.
    Had ik vandaag weer eens x3

    Vooral van mensen die ik niet ken, dan denk ik echt kijk eens de andere kant op.

    En jullie?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:10 ]


    You can run but not hide

    Daar kan ik ook niet tegen.

    haha ik ben altijd degene die staart danxD maar nee heb ik nooit last van


    Why don't you break my heart

    -staart-


    Bored.

    Ghehe als mensen mij aanstaren staar ik terug, en ik ben de onverslagen staar-kampioen, dus ik win het altijd van ze :3 Dat zal ze leren.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik staar altijd terug tot hun een andere kant op kijken haha :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ghehe, ik staar mensen altijd onbewust lang aan.
    En soms bewust. ;x

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:11 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik staar ook heel vaak naar mensen hoor, dan denk ik van een afstand 'Ken ik diegene?' En dan blijf ik staren om erachter te komen, haha :'D

    Fragile schreef:
    Ik staar ook heel vaak naar mensen hoor, dan denk ik van een afstand 'Ken ik diegene?' En dan blijf ik staren om erachter te komen, haha :'D

    Inderdaad, doe ik ook.


    hoi, jij bent leuk.

    Ja dat heb ik zo vaak :'D En als je dan wegkijkt vinden ze je arrogant. En als je blijft kijken is het: 'Heb ik wat van je aan ofzo?'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat vind ik ook echt zo vervelend. Maar ik staar dan altijd terug omdat ze dat dan irritant blijken te vinden :'D


    Many things in life you can buy, but no friendship.

    WILLIAM schreef:
    (...)
    Inderdaad, doe ik ook.


    Ben ik dus gelukkig niet de enige, haha :'D

    Ik kan dat ook niet af, maar doe het soms wel zelf (nerd)


    -

    Ik word veel nagekeken door mijn aparte stijl en ook door iets anders, maar ik heb het leren negeren.
    Enkel als ik een slechte dag heb, kan ik er echt niet tegen en dan steek ik mijn tong uit, kijk ik hun doordringend of van kop tot teen aan en dan kijken ze meteen weg. En zijn ze vaak nog geïrriteerder als ik en dat maakt mij dan weer beter gezind. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    k kyk dan oowk altijd weg
    vinden sommige iri en dan kunne ze dat niet uitstaan, en dat is funnyyy!:P

    Ik vind dat leuk. Want dan kijk ik hen ook aan en blijf ik hen aankijken tot ze zelf wegkijken :'D


    Some people make the world special just by being in it