• Als mensen je lang aanstaren, dan voel me echt ongemakelijk en dan kijk ik de andere kant op.
    Had ik vandaag weer eens x3

    Vooral van mensen die ik niet ken, dan denk ik echt kijk eens de andere kant op.

    En jullie?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:10 ]


    You can run but not hide

    Jakkes, ik kan daar zó niet tegen he!
    Brrr.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dan blijf ik lekker lan terugkijken, en dan win ik altijd. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kan ik ook niet tegen x.x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heroic schreef:
    Dan blijf ik lekker lan terugkijken, en dan win ik altijd. :'D

    hahaha dat heb ik ook 1x gedaan XD bij een jongen

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:50 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Argh, ik heb dat echt vaak. D:
    En zodra ik dan mijn hoofd richting die persoon draai, weten ze ineens niet waar ze moeten kijken. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    idd, ik ben vandaag gaan shoppen met een vriendin.
    zatn er onz zo mensn aan te kijken.
    dacht ik van - heb ik iets van jullie aan ofzoo ;p

    Ik vind dat juist wel leuk :'D Ik kijk voor de grap mensen wel eens lang aan en vaak worden ze dan zenuwachtig enzo dat vind ik grappig $: En als ze terugkijken doe ik een wedstrijdje wie het langst kan blijven kijken (A)


    -

    Rosebeat schreef:
    Ja dat heb ik zo vaak :'D En als je dan wegkijkt vinden ze je arrogant. En als je blijft kijken is het: 'Heb ik wat van je aan ofzo?'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat had ik laatst in de schoolpauze. Een jongen die ik ken bleef me aanstaren terwijl ik aan het eten was. Mijn eetlust was al snel verdwenen.


    I recycle my thoughts.

    ja idd heel irri!
    Weet je wat ook zo vervelend is (heb ik met nieuwjaar meegemaakt op een fuif) als er een jongen tegen je staat te praten maar ipv dat ie naar je gezicht kijkt met z'n neus bijna in je borsten zit:S


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Dan kijk ik gewoon heel arrogant terug.

    Dat doet een klasgenoot van mij ook altijd, maar die heeft sociaal mutisme dus moeten wij, als klasgenoten van haar het 'begrijpen' van onze mentor. Mooi niet. Ze is zo scheinheilig als wat, maar ik word er scheitziek van. Dat kind is echt irritant. Als je weleens met je vriendinnen staat te praten in de pauze of wat dan ook, draai je je om en staat zij opeens achter je. Vinden ze het nog raar dat je gaat gillen. ¬¬


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Bah, ik kan er ook niet tegen.
    Ik kwam laatst in de MCdonalds, met mijn vriend en een andere vriend van me.
    En iedereen keek mij ineens na.
    Ik voelde me zó ongemakkelijk ;s


    your eyes are like stars in the night.

    Entrancing schreef:
    Dat vind ik ook echt zo vervelend. Maar ik staar dan altijd terug omdat ze dat dan irritant blijken te vinden :'D


    Doe ik ook ;D
    Of ik maak dat ik weg kom..(A)

    Fictional schreef:
    Ik staar altijd terug tot hun een andere kant op kijken haha :'D


    idd, dat doe ik ook altijd ;"D


    .