• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    Photographs schreef:
    (...)
    Oeps ik bedoel blijft,ze is veel beter dan de meeste mods en in het algemeen blijft ze de beste.

    OMGODIE! Haha Tara was ook meteen de meest gehate mod hoor. & alle mods die zijn niet voor niets gekozen dus ze moeten wel een beetje goed zijn.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 18:50 ]


    when words fail, music speaks.

    gayhead schreef:
    (...)
    dus de andere mods zijn niet goed genoeg volgens jou?
    ik vind de andere mods ook goed hoor.
    tara die was altijd heel erg aanwezig, meer dan de rest. dus dan is zij ineens beter? nee, dan vind ik het wel terecht dat ze geen mod meer is.
    mijn mening.

    Dat heb ik toch niet gezegd?
    Ik vond Tara om meerdere redenen een goede mod.


    I need you like a heart needs a beat

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)
    OMGODIE! Haha Tara was ook meteen de meest gehate mod hoor. & alle mods die zijn niet voor niets gekozen dus ze moeten wel een beetje goed zijn.

    Ze haatte me vroeger altijd maar dat was wel het teken dat ik iets goed deed als mod, namelijk orde houden.
    En dat vonden mensen nooit zo leuk xD

    Fragile schreef:
    Dat is wel raar, ik herkende je eigenlijk altijd als mod ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)
    OMGODIE! Haha Tara was ook meteen de meest gehate mod hoor. & alle mods die zijn niet voor niets gekozen dus ze moeten wel een beetje goed zijn.

    Kan mij da schelen dat andere haar haten.
    Ik vond en vind haar de beste mod.
    Mijn mening!
    En ja ik heb haar in het begin ook gehaat.Maar nu al lang niet meer!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 18:53 ]


    I need you like a heart needs a beat

    xAutomatisch schreef:
    Veel succes verder met THH.

    Dankjewel, jullie zijn altijd welkom daar! ^^

    Wow...
    Ik weet niet hoe het de laatste tijd was, ik kom zelf ook niet veel meer online, maar ik weet nog wel dat ik jou toch altijd een van de meest hardwerkende mod's vond hier.

    En nee, ik zeg niet dat de andere mods het niet goed doen, alleen in de tijd dat ik nog veel online kwam, vond ik Tara toch echt wel een van de beste mods.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Moeten wij dat opvatten als een: "Vroeger was ze een goede mod, maar de laatste tijd zoog ze als mod?"

    Ja, want vroeger was ik het met haar eens, en later niet meer.(krul)

    Photographs schreef:
    (...)
    Kan mij da schelen dat andere haar haten.
    Ik vond en vind haar de beste mod.
    Mijn mening!

    Ja, dat weten we ondertussen al. (cat)

    En dat is niet slecht bedoelt ofzo, niet naar jou toe, Tara of de andere mods.

    Maar als iedereen nu één keer z'n mening zegt, weten we het ook wel en daar moet je dan niet op gaan doordrammen. :')

    Dat geldt voor iedereen hier trouwens. :')

    Shocker!
    Ik meen het. In ieder geval veel succes met alles! Zover ik je "ken" als ex-collega/user vond ik je wel een goede, maar daar heb je natuurlijk niets meer aan.
    Nogmaals, veel succes!


    I recycle my thoughts.

    Manhattan schreef:
    (...)
    Ja, dat weten we ondertussen al. (cat)

    En dat is niet slecht bedoelt ofzo, niet naar jou toe, Tara of de andere mods.

    Maar als iedereen nu één keer z'n mening zegt, weten we het ook wel en daar moet je dan niet op gaan doordrammen. :')

    Dat geldt voor iedereen hier trouwens. :')

    Haha omg. x]


    -

    Photographs schreef:
    (...)
    Kan mij da schelen dat andere haar haten.
    Ik vond en vind haar de beste mod.
    Mijn mening!
    En ja ik heb haar in het begin ook gehaat.Maar nu al lang niet meer!
    Ja hoi, dat is de 549372 ste keer?
    Hahaha dat is al helemaal kansloos. ;x


    when words fail, music speaks.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dankjewel, jullie zijn altijd welkom daar! ^^

    Daar ben ik al lid :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Poes schreef:
    Shocker!
    Ik meen het. In ieder geval veel succes met alles! Zover ik je "ken" als ex-collega/user vond ik je wel een goede, maar daar heb je natuurlijk niets meer aan.
    Nogmaals, veel succes!

    Oh jawel hoor,
    bedankt namelijk! (L)

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Was ja, dat klopt. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.

    Je probeert toch niet te insinueren dat je een beter mod bent he? Want in dat geval ; hahahahaha
    -neemt op for sis-