• De laatste tijd is hier niets dan ruzie op Q. en ik heb eigenlijk geen enkel idee waarom ;x Waar gaan al die ruzies en conflicten dan over ?


    Just a simple "I love you" (:

    HIxCUTIE schreef:
    (...)

    De users moesten dat toch weten? Want moest ze dat niet gezegd hebben dan zou iedereen vragen : 'War is Tara?'
    Die was er toch nooit? Tenminste ik heb haar zowat nooit online zien komen. Waarom zou er dan naar gevraagt worden waar ze is. -Niet gemeen bedoeld. Écht niet. Als het zo overkomt komt het omdat dit internet is en niet face-to-face ;D-


    I live for the applause, you will die for it.

    Snake schreef:
    (...)
    Zij hebben ook het recht om te weten wat er aan de hand is. Zolang je het normaal vraagt krijg je geen slotje.

    Oei, heb ik het dan zo onbeleefd gevraagd ;s , want ik dacht net dat het topic gesloten was ;s


    Just a simple "I love you" (:

    HIxCUTIE schreef:
    (...)

    De users moesten dat toch weten? Want moest ze dat niet gezegd hebben dan zou iedereen vragen : 'Waar is Tara?'

    Ja, maar de manier waarop kon wel anders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misguided schreef:
    (...)
    Oei, heb ik het dan zo onbeleefd gevraagd ;s , want ik dacht net dat het topic gesloten was ;s

    Nee hoor. Ik denk dat dat een misverstand was. Daarom is het nu ook weer open.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misguided schreef:
    (...)
    Oei, heb ik het dan zo onbeleefd gevraagd ;s , want ik dacht net dat het topic gesloten was ;s

    Nee, je hebt het vriendelijk gevraagd, maar er is hier volgens mij een misverstand. x)


    Let the Night embrace you

    xSKITT schreef:
    Ik zeg toch niet dat de mods dat gedaan hebben?

    Sorry dat leek zo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Snake schreef:
    (...)
    Nee, je hebt het vriendelijk gevraagd, maar er is hier volgens mij een misverstand. x)

    Okay dan ;D


    Just a simple "I love you" (:

    xSKITT schreef:
    (...)
    En dan vind ik persoonlijk dat niet heel quizlet erbij betrokken moet worden.

    Persoonlijk vind ik dat wel. Ik dacht dat het de bedoeling was dat er dit jaar meer 'vrede' enzo kwam hier. Dat zou een stuk beter lukken als er gewoon één topic van de mods kwam in dit soort situaties waarin duidelijk staat wat er is. Anders krijg je zulke situaties. Juist omdat de redenen waarom dingen gebeuren áltijd tussen de mods blijven. Niet alles hoeft verteld te worden, maar een beetje duidelijkheid mag wel?

    Er is hier gewoon echt geen respect.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    BrokenPoetry schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik dat wel. Ik dacht dat het de bedoeling was dat er dit jaar meer 'vrede' enzo kwam hier. Dat zou een stuk beter lukken als er gewoon één topic van de mods kwam in dit soort situaties waarin duidelijk staat wat er is. Anders krijg je zulke situaties. Juist omdat de redenen waarom dingen gebeuren áltijd tussen de mods blijven. Niet alles hoeft verteld te worden, maar een beetje duidelijkheid mag wel?

    Helemaal mee eens (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BrokenPoetry schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik dat wel. Ik dacht dat het de bedoeling was dat er dit jaar meer 'vrede' enzo kwam hier. Dat zou een stuk beter lukken als er gewoon één topic van de mods kwam in dit soort situaties waarin duidelijk staat wat er is. Anders krijg je zulke situaties. Juist omdat de redenen waarom dingen gebeuren áltijd tussen de mods blijven. Niet alles hoeft verteld te worden, maar een beetje duidelijkheid mag wel?
    Daar geef ik je helemaal gelijk. Alleen was er nog geen sprake van een topic aanmaken, zover was ik persoonlijk nog niet. En daarbij komt, wat is respect als men direct het ene verhaal aanneemt en het andere niet kent en dan oordeelt? :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Daar geef ik je helemaal gelijk. Alleen was er nog geen sprake van een topic aanmaken, zover was ik persoonlijk nog niet. En daarbij komt, wat is respect als men direct het ene verhaal aanneemt en het andere niet kent en dan oordeelt? :Y)

    Niet lullig bedoeld ofzo maar; Heel quizlet was zover, behalve de mods?
    Ik vind het nogal vreemd. Jullie kunnen toch ook wel bedenken dat er zo hele discussies komen enzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Niet lullig bedoeld ofzo maar; Heel quizlet was zover, behalve de mods?
    Ik vind het nogal vreemd. Jullie kunnen toch ook wel bedenken dat er zo hele discussies komen enzo?
    Voordat ze het topic opende, bedoel ik. En daarna hebben we het niet gesloten omdat we vonden dat Tara zich ook mocht uiten. Tuurlijk is het fakking genaaid -om het zo even te zeggen- als je ontmod word, dat is ook zo. Daarom hebben we de topics uit respect voor haar -geloof het of niet, het is zo, vanuit mij in ieder geval wel- open gelaten. Uiteindelijk kwamen er alleen maar meer topics bij en pas toen hebben we het stop gezet, omdat we niet meer anders konden.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Daar geef ik je helemaal gelijk. Alleen was er nog geen sprake van een topic aanmaken, zover was ik persoonlijk nog niet. En daarbij komt, wat is respect als men direct het ene verhaal aanneemt en het andere niet kent en dan oordeelt? :Y)

    Dit kleur ik even vet rood, if you don't mind.


    No growth of the heart is ever a waste

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Daar geef ik je helemaal gelijk. Alleen was er nog geen sprake van een topic aanmaken, zover was ik persoonlijk nog niet. En daarbij komt, wat is respect als men direct het ene verhaal aanneemt en het andere niet kent en dan oordeelt? :Y)

    Over dat respect ben ik het wel eens ja, er wordt altijd maar meteen geoordeeld. Dat gebeurd hier eigenlijk altijd.
    Zelf wacht ik liever af tot er sprake is van hoor en wederhoor zeg maar.