• De laatste tijd is hier niets dan ruzie op Q. en ik heb eigenlijk geen enkel idee waarom ;x Waar gaan al die ruzies en conflicten dan over ?


    Just a simple "I love you" (:

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Voordat ze het topic opende, bedoel ik. En daarna hebben we het niet gesloten omdat we vonden dat Tara zich ook mocht uiten. Tuurlijk is het fakking genaaid -om het zo even te zeggen- als je ontmod word, dat is ook zo. Daarom hebben we de topics uit respect voor haar -geloof het of niet, het is zo, vanuit mij in ieder geval wel- open gelaten. Uiteindelijk kwamen er alleen maar meer topics bij en pas toen hebben we het stop gezet, omdat we niet meer anders konden.

    ik bedoelde ook voordat ze het het topic opende:Y)
    en over dat respect ben ik het ook wel eens. iedereen oordeelt voordat ze beide kanten van het verhaal kennen. maar ik heb tot nu toe nog nergens een topic gezien van mods hoe het nou precies in elkaar zit. en morgen komen er ineens een heleboel mensen online die gaan vragen van: wat was er nou aan de hand?
    en dan moet je al die topics ook weer sluiten ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BrokenPoetry schreef:
    (...)
    Over dat respect ben ik het wel eens ja, er wordt altijd maar meteen geoordeeld. Dat gebeurd hier eigenlijk altijd.
    Zelf wacht ik liever af tot er sprake is van hoor en wederhoor zeg maar.


    Ja dat is wel zo. Daardoor vind ik het hier steeds meer & meer op Kindertent gaat lijken. -sorry, ik haat die site gewoon & ik vond Quizlet, altijd heel erg leuk hoor. Echt waar, maar door die ruzies wordt het steeds minder leuk,-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SnowEyes schreef:
    (...)

    Ja dat is wel zo. Daardoor vind ik het hier steeds meer & meer op Kindertent gaat lijken. -sorry, ik haat die site gewoon & ik vond Quizlet, altijd heel erg leuk hoor. Echt waar, maar door die ruzies wordt het steeds minder leuk,-

    Kindertent is precies hetzelfde :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wacht morgen nou maar af. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rosebeat schreef:
    (...)
    ik bedoelde ook voordat ze het het topic opende:Y)
    en over dat respect ben ik het ook wel eens. iedereen oordeelt voordat ze beide kanten van het verhaal kennen. maar ik heb tot nu toe nog nergens een topic gezien van mods hoe het nou precies in elkaar zit. en morgen komen er ineens een heleboel mensen online die gaan vragen van: wat was er nou aan de hand?
    en dan moet je al die topics ook weer sluiten ;D
    We laten het inderdaad nu ook even bedaren, en geven er morgen wat meer uitleg over. Als we nu weer zo'n topic openen zal het waarschijnlijk enkel voor ruzie zorgen omdat iedereen nog zo kwaad is.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:02 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Daar geef ik je helemaal gelijk. Alleen was er nog geen sprake van een topic aanmaken, zover was ik persoonlijk nog niet. En daarbij komt, wat is respect als men direct het ene verhaal aanneemt en het andere niet kent en dan oordeelt? :Y)

    Agree, mooi gezegt Kirsten. Pas oordelen als beide verhalen helemaal (of gedeeltelijk) kent.


    -

    Nid schreef:
    Wacht morgen nou maar af. (krul)

    Stiekemerds, jullie maken me nieuwschierig :9~


    -

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Kindertent is precies hetzelfde :'D


    Ik vind/vond Quizlet toch leuker als Kindertent :"X maar dat komt misschien ook omdat de mensen hier, (vroeger) hier aardiger zijn/ waren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kindertent..? :')


    ars moriendi

    SnowEyes schreef:
    (...)

    Ik vind/vond Quizlet toch leuker als Kindertent :"X maar dat komt misschien ook omdat de mensen hier, (vroeger) hier aardiger zijn/ waren.

    Inderdaad. Kindertent is het helemaal erg. Maar quizlet is nu precies hetzelfde :'D
    Alleen op Kindertent heb je veel meer fakers (: Daar doen ze hier gelukkig wel wat aan enzo


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mercury schreef:
    Kindertent..? :')

    Site waarop je een eigen site kunt maken. En daar heb je ook een forum, wat heel erg op het forum van quizlet lijkt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Inderdaad. Kindertent is het helemaal erg. Maar quizlet is nu precies hetzelfde :'D
    Alleen op Kindertent heb je veel meer fakers (: Daar doen ze hier gelukkig wel wat aan enzo

    Ja inderdaad, daar heb je gelijk in. En de mods grijpen hier sneller in, -positief!,- dan op kindertent, daar kwam het soms echt aan op erge 'gevechten,' voor het echt opgelost werd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Kindertent is precies hetzelfde :'D

    Ghehe ><
    Ik heb ook een account op die site, een tijdje geleden aangemaakt en het zuigt er vet hard.
    Goh, wat erg. Daarom ben ik er ook al zo'n... 4 maanden niet op gekomen of zo. Daarvoor heb ik ook op een ander forum gezeten en de reden dat ik op Q kwam en bleef was vanwege de goede sfeer. Ik was echt stomverbaasd hoe goed mensen met elkaar omgingen. Dit was ik helemaal niet gewend. En dátgene vind ik juist zo bijzonder. Daarom vind ik ook dat we dat terug moeten brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ghehe ><
    Ik heb ook een account op die site, een tijdje geleden aangemaakt en het zuigt er vet hard.
    Goh, wat erg. Daarom ben ik er ook al zo'n... 4 maanden niet op gekomen of zo. Daarvoor heb ik ook op een ander forum gezeten en de reden dat ik op Q kwam en bleef was vanwege de goede sfeer. Ik was echt stomverbaasd hoe goed mensen met elkaar omgingen. Dit was ik helemaal niet gewend. En dátgene vind ik juist zo bijzonder. Daarom vind ik ook dat we dat terug moeten brengen.


    Ja daar ben ik het mee eens. Ik bleef hier ook om de zelfde reden. En ik vind ook dat terug moet komen. Maar hóe kun je dat terug laten komen dan? Dát vraag ik mezelf eigenlijk af.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ghehe ><
    Ik heb ook een account op die site, een tijdje geleden aangemaakt en het zuigt er vet hard.
    Goh, wat erg. Daarom ben ik er ook al zo'n... 4 maanden niet op gekomen of zo. Daarvoor heb ik ook op een ander forum gezeten en de reden dat ik op Q kwam en bleef was vanwege de goede sfeer. Ik was echt stomverbaasd hoe goed mensen met elkaar omgingen. Dit was ik helemaal niet gewend. En dátgene vind ik juist zo bijzonder. Daarom vind ik ook dat we dat terug moeten brengen.

    Mee eens ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.