• Hey everyone,

    Ondanks de problemen die zich gisteravond voor gedaan hebben willen we dit toch doorzetten om jullie te laten zien dat we hier wel degelijk mee bezig zijn en ons voor de volle 300% inzetten om het ook waar te maken! En laten we dat als eerste opklaren om misverstanden te voorkomen. Deze afbeelding die jullie sinds gistermiddag zien 'ik ben voor respect' heeft totaal niets met het ontmodden van en met Tara te maken. Dit was enkel gericht aan onze actie van deze week en het spijt ons enorm dat jullie dat misschien dan op zo'n insultieve manier hebben opgevat, want dat was zeker onze bedoeling niet!! Wat er zich tussen de crew onderling heeft afgespeeld is privé en daar gaan we verder ook niet op in. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. We willen gewoon niet dat mensen verhalen te horen krijgen die niet kloppen of kwetsend zijn, vandaar. Onze excuses voor alle forumbans, kwade en kwetsende opmerkingen maar we zagen gewoon geen andere keus meer. De 'Ik sta niet voor respect' ava is niet van ons afkomstig en staat hier los van (krul).

    Zoals jullie afgelopen zaterdag en gister misschien wel gelezen hebben was er een nieuw topic geplaatst genaamd ‘2010. Een nieuwe start.’ naar aanleiding van mijn topic over verbeterpunten op Quizlet voor 2010.

    Daarin stond dat we deze week graag wat meer aandacht wilde besteden aan het thema ‘Respect’. Vandaar dat we daarom deze week dus, tot de 'week van respect' vernoemd hebben. In de loopt van deze week zullen er topics op het forum verschijnen met dit onderwerp. Daarin kunnen jullie bijvoorbeeld vertellen wat jullie verstaan onder respect, etc.

    Vanaf morgen zullen dit soort topics online komen en we zouden het ontzettend tof vinden als jullie hier net zo enthousiast aan mee doen zoals wij het voor ons zien.

    Wil je ons helpen en iedereen laten zien dat je wel degelijk wilt helpen met het verbeter van Quizlet in 2010, laat het dan zien met je ’Ik sta voor respect’avatar, die RandomRhythm speciaal voor deze week en deze actie gemaakt heeft.

    Je hoeft nergens aan mee te doen of op te reageren, daar is iedereen vrij in :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind de actie wel heel leuk/goed :'D
    Maar euh... ik houd liever mijn eigen foto :$

    Manhattan schreef:
    I'm in.

    UNCOMMON schreef:
    Ik vind de actie wel heel leuk/goed :'D
    Maar euh... ik houd liever mijn eigen foto :$

    Dat mag ook hoor, niemand die zegt dat je dat plaatje moet nemen =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind hetmaar irritant dat iedereen het zelfde plaatje heeft,zo zie ik niet meer wie wie is.
    Daarnaast denk ik niet dat het gaat werken,alleen maar dat er weer discussies komen e.d.

    Zo'n plaatje heeft toch geen zin,doe het gewoon.
    Om eerlijk te zijn vind ik het maar onzin


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik doe mee maar ik wil bill niet missen :'(

    EUHJ.
    Ik heb de avatar ook ingesteld.

    EDIT: Ik mis Flynn en mijn skeletje :'D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 17:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    xAutomatisch schreef:
    ik doe mee maar ik wil bill niet missen :'(

    Hoeft ook niet. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat zeurt iedereen nou toch. Ik ben vóór deze actie.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    I'm in!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jullie zijn geweldig =D!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weten we toch -wbw-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nid schreef:
    Jullie zijn geweldig =D!

    (cool)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DarkPassion schreef:
    I ain't gonna say anything.


    I need you like a heart needs a beat

    Hahahha, kijk dan naar al die profielfoto's hierboven, bijna allemaal (niet)respect dingenxD

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 17:36 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Dat zijn mensen die al doorhebben dat respect hier niet voorkomt en hier ook nooit zal gaan bestaan.

    Soort protestactie, zeg maar.
    Dat negatieve Quizlet komt juist door de kinderen die die avatar hebben met Ik Sta NIET Voor Respect :X


    I live for the applause, you will die for it.