• Hey everyone,

    Ondanks de problemen die zich gisteravond voor gedaan hebben willen we dit toch doorzetten om jullie te laten zien dat we hier wel degelijk mee bezig zijn en ons voor de volle 300% inzetten om het ook waar te maken! En laten we dat als eerste opklaren om misverstanden te voorkomen. Deze afbeelding die jullie sinds gistermiddag zien 'ik ben voor respect' heeft totaal niets met het ontmodden van en met Tara te maken. Dit was enkel gericht aan onze actie van deze week en het spijt ons enorm dat jullie dat misschien dan op zo'n insultieve manier hebben opgevat, want dat was zeker onze bedoeling niet!! Wat er zich tussen de crew onderling heeft afgespeeld is privé en daar gaan we verder ook niet op in. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. We willen gewoon niet dat mensen verhalen te horen krijgen die niet kloppen of kwetsend zijn, vandaar. Onze excuses voor alle forumbans, kwade en kwetsende opmerkingen maar we zagen gewoon geen andere keus meer. De 'Ik sta niet voor respect' ava is niet van ons afkomstig en staat hier los van (krul).

    Zoals jullie afgelopen zaterdag en gister misschien wel gelezen hebben was er een nieuw topic geplaatst genaamd ‘2010. Een nieuwe start.’ naar aanleiding van mijn topic over verbeterpunten op Quizlet voor 2010.

    Daarin stond dat we deze week graag wat meer aandacht wilde besteden aan het thema ‘Respect’. Vandaar dat we daarom deze week dus, tot de 'week van respect' vernoemd hebben. In de loopt van deze week zullen er topics op het forum verschijnen met dit onderwerp. Daarin kunnen jullie bijvoorbeeld vertellen wat jullie verstaan onder respect, etc.

    Vanaf morgen zullen dit soort topics online komen en we zouden het ontzettend tof vinden als jullie hier net zo enthousiast aan mee doen zoals wij het voor ons zien.

    Wil je ons helpen en iedereen laten zien dat je wel degelijk wilt helpen met het verbeter van Quizlet in 2010, laat het dan zien met je ’Ik sta voor respect’avatar, die RandomRhythm speciaal voor deze week en deze actie gemaakt heeft.

    Je hoeft nergens aan mee te doen of op te reageren, daar is iedereen vrij in :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Vigilante schreef:
    (...)
    Ik snap het.
    Dan denk ik dat het beter is dat ik mijn mening voor mezelf houd.

    Een deel van respect is dat je je mening mag uiten zonder op de een of andere manier bang hoeft te zijn voor wat mensen zeggen. So, go ahead.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind trouwens wel, dat mensen die niks zeggen wel veel zeggen hoor. Kan aan mij liggen natuurlijk?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat deze actie werkt. Ik bedoel, respect moet verdiend worden en niet alleen gegeven. Respect moet je ook krijgen, anders zal je ook nooit respect uitdelen. Respect kun je niet dwingen.

    Om het even wat er allemaal gebeurt is, ik weet er het fijne niet van en ik moet het ook niet helemaal weten, ik wil toch wel dat Quizzol terug -al is het maar een beetje- normaal wordt. En dus ik zal maar meedoen? :')

    Blab schreef:
    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat deze actie werkt. Ik bedoel, respect moet verdiend worden en niet alleen gegeven. Respect moet je ook krijgen, anders zal je ook nooit respect uitdelen. Respect kun je niet dwingen.

    Hier heb je gelijk in, respect moet je verdienen. Maar dat betekent dus dat je open moet staan voor andere meningen en vriendelijk zijn. Dat is vaak ook ver te zoeken.

    Daarbij is het veel gemakkelijker om te staan roepen dat de actie niet lukt, dan er zelf aan deel te nemen. (;

    Haha, denken jullie nu echt dat dit gaat helpen? Oké als iedereen even fijn mee doet, joepie! Maar, hallo, het maakt heus geen verschil om zo'n foto te maken en mensen laten zeuren over wat hun onder respect verstaan. :Y)


    There is only one thing I really want, it's you.

    Manhattan schreef:
    (...)
    Hier heb je gelijk in, respect moet je verdienen. Maar dat betekent dus dat je open moet staan voor andere meningen en vriendelijk zijn. Dat is vaak ook ver te zoeken.

    Daarbij is het veel gemakkelijker om te staan roepen dat de actie niet lukt, dan er zelf aan deel te nemen. (;

    Ik sta open voor andere meningen, maar dat betekend niet dat ik er mee eens hoef te zijn.
    Ik ben het er mee eens, Quizlet hoeft geen slagveld te worden of te zijn. En ja, er zou heus wel wat helpen om quizlet gezelliger te maken. Maar naar mijn idee, dit niet.

    Inglorious schreef:
    Haha, denken jullie nu echt dat dit gaat helpen? Oké als iedereen even fijn mee doet, joepie! Maar, hallo, het maakt heus geen verschil om zo'n foto te maken en mensen laten zeuren over wat hun onder respect verstaan. :Y)

    Dan kom jij toch lekker met een ander idee? :3

    Hush schreef:
    Ik vind trouwens wel, dat mensen die niks zeggen wel veel zeggen hoor. Kan aan mij liggen natuurlijk?

    Ja, dat zal dan wel aan jou liggen.


    Bored.

    Leuk!
    Al ga ik mijn ava niet veranderen, hij is daar te sexy voor. ;p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het een leuk initiatief maar eigenlijk denk ik niet dat het zal helpen :X Ik vind de mensen met een ava van niet respect trouwens wel enorm kinderachtig bezig ^^


    -

    Manhattan schreef:
    (...)
    Dan kom jij toch lekker met een ander idee? :3

    Laten we doen zoals altijd en de gebande mensen een nieuwe kans geven? :3


    All was well.

    Ik wil hier geen tijd insteken gezien het feit dat respectloosheid hier op Quizlet toch érgens vandaan komt. En als ik me dan ga inzetten voor iets zullen die mensen waar dat door komt daar ook nog profijt van hebben, en dat gun ik ze gewoon niet.

    Ik ben heus niet hard in dit soort dingen, maar ik wil er niet aan meewerken, en ik ben het ook met Máriko eens.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 19:34 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Genius schreef:
    Ik vind het een leuk initiatief maar eigenlijk denk ik niet dat het zal helpen :X Ik vind de mensen met een ava van niet respect trouwens wel enorm kinderachtig bezig ^^

    En die ava's verf*cken je pro :X


    Bored.

    Genius schreef:
    Ik vind het een leuk initiatief maar eigenlijk denk ik niet dat het zal helpen :X Ik vind de mensen met een ava van niet respect trouwens wel enorm kinderachtig bezig ^^

    Thank you, die van ons haalt tenminste iets uit. :Y)


    All was well.