• Hey everyone,

    Ondanks de problemen die zich gisteravond voor gedaan hebben willen we dit toch doorzetten om jullie te laten zien dat we hier wel degelijk mee bezig zijn en ons voor de volle 300% inzetten om het ook waar te maken! En laten we dat als eerste opklaren om misverstanden te voorkomen. Deze afbeelding die jullie sinds gistermiddag zien 'ik ben voor respect' heeft totaal niets met het ontmodden van en met Tara te maken. Dit was enkel gericht aan onze actie van deze week en het spijt ons enorm dat jullie dat misschien dan op zo'n insultieve manier hebben opgevat, want dat was zeker onze bedoeling niet!! Wat er zich tussen de crew onderling heeft afgespeeld is privé en daar gaan we verder ook niet op in. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. We willen gewoon niet dat mensen verhalen te horen krijgen die niet kloppen of kwetsend zijn, vandaar. Onze excuses voor alle forumbans, kwade en kwetsende opmerkingen maar we zagen gewoon geen andere keus meer. De 'Ik sta niet voor respect' ava is niet van ons afkomstig en staat hier los van (krul).

    Zoals jullie afgelopen zaterdag en gister misschien wel gelezen hebben was er een nieuw topic geplaatst genaamd ‘2010. Een nieuwe start.’ naar aanleiding van mijn topic over verbeterpunten op Quizlet voor 2010.

    Daarin stond dat we deze week graag wat meer aandacht wilde besteden aan het thema ‘Respect’. Vandaar dat we daarom deze week dus, tot de 'week van respect' vernoemd hebben. In de loopt van deze week zullen er topics op het forum verschijnen met dit onderwerp. Daarin kunnen jullie bijvoorbeeld vertellen wat jullie verstaan onder respect, etc.

    Vanaf morgen zullen dit soort topics online komen en we zouden het ontzettend tof vinden als jullie hier net zo enthousiast aan mee doen zoals wij het voor ons zien.

    Wil je ons helpen en iedereen laten zien dat je wel degelijk wilt helpen met het verbeter van Quizlet in 2010, laat het dan zien met je ’Ik sta voor respect’avatar, die RandomRhythm speciaal voor deze week en deze actie gemaakt heeft.

    Je hoeft nergens aan mee te doen of op te reageren, daar is iedereen vrij in :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Vigilante schreef:
    Oké, dan houd ik het kort en netjes.

    Misschien helpt deze actie voor een paar dagen, weken, hoogstens maanden. Maar langer? Ik weet het niet, er zijn altijd van die users die erop kicken de boel te verzieken. Even voor de duidelijkheid; ik doel niet op iemand specifiek :') Maar goed, het gemiddelde IQ daalt hier met dagen en iedereen wordt steeds arroganter, botter en respectlozer. En dat vind ik zielig. Wat ik ook kinda zielige vind zijn die afbeeldingen van 'Ik sta niet voor respect.' HAHA, iedereen zit hier altijd bezig dat Quizlet veranderd, geen respect meer is blablabla. En dan komen ze met zulke plaatjes af? Serieus, er zijn er een aantal die helemaal achteraan stonden toen ze het verstand uit deelde denk ik. En dan doel ik niet alleen op de mensen die zulke afbeeldingen hebben, mag dat even duidelijk zijn.

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld. Deal with it. Lees dit nog eens over die ava's.

    Volgens mij snapt de helft niet eens wat de afbeeldingen: 'Ik sta (niet) voor respect' werkelijk inhoud.

    Dan zul je toch de tekst op de avater moet veranderen, want het is steeds nogal tegenstrijdig. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cacharel schreef:
    (...)
    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld. Deal with it. Lees dit nog eens over die ava's.

    Heb ik toch ook nooit gezegd? Ik zeg dat ik het kinderachtig vind, meer niet :') En dan nog, zo'n afbeeldingen verzieken de boel hier nog wat meer -vind ik dan-

    Vigilante schreef:
    Oké, dan houd ik het kort en netjes.

    Misschien helpt deze actie voor een paar dagen, weken, hoogstens maanden. Maar langer? Ik weet het niet, er zijn altijd van die users die erop kicken de boel te verzieken. Even voor de duidelijkheid; ik doel niet op iemand specifiek :') Maar goed, het gemiddelde IQ daalt hier met dagen en iedereen wordt steeds arroganter, botter en respectlozer. En dat vind ik zielig. Wat ik ook kinda zielige vind zijn die afbeeldingen van 'Ik sta niet voor respect.' HAHA, iedereen zit hier altijd bezig dat Quizlet veranderd, geen respect meer is blablabla. En dan komen ze met zulke plaatjes af? Serieus, er zijn er een aantal die helemaal achteraan stonden toen ze het verstand uit deelde denk ik. En dan doel ik niet alleen op de mensen die zulke afbeeldingen hebben, mag dat even duidelijk zijn.

    Hier wil ik even op reageren. Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hier wil ik even op reageren. Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Ik weet niet waarom, dus kan ik er me zo toch over uitspreken? :') En zoals Nid zei: De tekst op de avatar is nogal tegenstrijdig.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld. Deal with it. Lees dit nog eens over die ava's.


    Goh jij quote mijn stukje. (:
    Dus je bent het er daar wel mee eens?x']


    everything, in time

    Ik sta voor respect; je bent het eens met deze actie en hoopt dat hij gaat helpen.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie en vind dat hij niet gaat helpen, omdat respect van beide kanten moet komen.


    All was well.

    Ik vind het een leuke actie, ook al heeft het geen zin of wel. Dat maakt me niet uit, er zijn zoveel acties in de wereld die maar voor even of helemaal geen zin hebben.

    Ik heb respect voor iedereen, en iedereen krijgt respect van mij, ook al krijg ik het niet terug.
    Als iedereen respect geeft, dan krijg je het ook. Snap je? :)
    Slechte/of goede meningen hierover, het maakt me niet uit. Zolang mensen er maar over nadenken en hun mening uiten over wat voor hun respect betekent. (:


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Christmas schreef:
    (...)

    Goh jij quote mijn stukje. (:
    Dus je bent het er daar wel mee eens?x']

    Ofcourse.

    Ik vind het juist heel erg respectloos om met die tegen-avaters rond te lopen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké, is dit een site of één of ander hulpding?
    Sorry maar dit vind ik er net over gaan, net zo'n project op school..
    Sorry maar hier ga ik, vrees ik, niet actief aan meewerken.
    Ik heb voor iedereen respect, maar ze merken het alleen als ik respect krijg.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kingdom schreef:
    Ik sta voor respect; je bent het eens met deze actie en hoopt dat hij gaat helpen.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie en vind dat hij niet gaat helpen, omdat respect van beide kanten moet komen.

    Ik ben het eens met deze actie maar ik vind wel dat respect van beide kanten moet komen. Want moet ik doen dan :') Een 'ik sta half voor respect' ava? Komop; alsof mensen die het eens met deze actie zijn niet van mening zijn dat respect van beide kanten moet komen ^^


    -

    Nid schreef:
    Ik vind het juist heel erg respectloos om met die tegen-avaters rond te lopen.

    ik ergens ook wel =3

    Nid schreef:
    Ik vind het juist heel erg respectloos om met die tegen-avaters rond te lopen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.