• Hey everyone,

    Ondanks de problemen die zich gisteravond voor gedaan hebben willen we dit toch doorzetten om jullie te laten zien dat we hier wel degelijk mee bezig zijn en ons voor de volle 300% inzetten om het ook waar te maken! En laten we dat als eerste opklaren om misverstanden te voorkomen. Deze afbeelding die jullie sinds gistermiddag zien 'ik ben voor respect' heeft totaal niets met het ontmodden van en met Tara te maken. Dit was enkel gericht aan onze actie van deze week en het spijt ons enorm dat jullie dat misschien dan op zo'n insultieve manier hebben opgevat, want dat was zeker onze bedoeling niet!! Wat er zich tussen de crew onderling heeft afgespeeld is privé en daar gaan we verder ook niet op in. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. We willen gewoon niet dat mensen verhalen te horen krijgen die niet kloppen of kwetsend zijn, vandaar. Onze excuses voor alle forumbans, kwade en kwetsende opmerkingen maar we zagen gewoon geen andere keus meer. De 'Ik sta niet voor respect' ava is niet van ons afkomstig en staat hier los van (krul).

    Zoals jullie afgelopen zaterdag en gister misschien wel gelezen hebben was er een nieuw topic geplaatst genaamd ‘2010. Een nieuwe start.’ naar aanleiding van mijn topic over verbeterpunten op Quizlet voor 2010.

    Daarin stond dat we deze week graag wat meer aandacht wilde besteden aan het thema ‘Respect’. Vandaar dat we daarom deze week dus, tot de 'week van respect' vernoemd hebben. In de loopt van deze week zullen er topics op het forum verschijnen met dit onderwerp. Daarin kunnen jullie bijvoorbeeld vertellen wat jullie verstaan onder respect, etc.

    Vanaf morgen zullen dit soort topics online komen en we zouden het ontzettend tof vinden als jullie hier net zo enthousiast aan mee doen zoals wij het voor ons zien.

    Wil je ons helpen en iedereen laten zien dat je wel degelijk wilt helpen met het verbeter van Quizlet in 2010, laat het dan zien met je ’Ik sta voor respect’avatar, die RandomRhythm speciaal voor deze week en deze actie gemaakt heeft.

    Je hoeft nergens aan mee te doen of op te reageren, daar is iedereen vrij in :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik doe meee!!!!!! (cool)(dance)


    DUDE! Get a life!!!

    Wacht, mag je hier eigenlijk je mening geven over heel dit gedoe? Ik popel om los te branden, eigenlijk.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    En andere niet. Dat wil niet zeggen dat ze meteen zeuren.
    -moest er even uit-

    Nee, oké. Maar sommige mensen maken er zo'n groot probleem van, dat bedoel ik. Verder mag iedereen er voor of tegen zijn van mij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vigilante schreef:
    Wacht, mag je hier eigenlijk je mening geven over heel dit gedoe? Ik popel om los te branden, eigenlijk.

    Be my guest.


    Bored.

    Vigilante schreef:
    Wacht, mag je hier eigenlijk je mening geven over heel dit gedoe? Ik popel om los te branden, eigenlijk.

    Zolang je het maar netjes & aardig houdt. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heroic schreef:
    (...)
    Nee, oké. Maar sommige mensen maken er zo'n groot probleem van, dat bedoel ik. Verder mag iedereen er voor of tegen zijn van mij.

    Daar moet ik je wel gelijk in geven. Maar goed, alles op Q wordt altijd opgeblazen ><


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Daar moet ik je wel gelijk in geven. Maar goed, alles op Q wordt altijd opgeblazen ><

    Hahaha. En daar moet ik moet ik jou gelijk in geven. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kingdom schreef:
    (...)
    Thank you, die van ons haalt tenminste iets uit. :Y)

    Geen dank. Waarom ga je nou zo doen, gelijk in de verdediging --' Alsof die ava's van jullie ergens voor werken. Maargoed; week van respect dus ik zal wel net gaan doen alsof ik jullie ideeën respecteer.


    -

    Oee stoere ava ^^


    Your Butt is Mine!

    Wat denken jullie nou dat dit gaat uithalen eigenlijk? :9~


    All was well.

    Yeaah,
    ik blijf erbij dat deze actie niet zal helpen. I mean, hoeveel mensen hebben al gezegd van; 'Er moet meer Respect komen.'? Maar het is er nooit meer gekomen. Dat er nu een actie van de mods komt, zal het er denk ik niet beter van maken.

    Verder ben ik het eens met wat DarkPassion zei. Het wordt hier opgeblazen. Ook dit, vind ik. Like, zó respectloos is het hier nu ook weer niet. Ik heb nooit moeite gehad met mensen hier omdat ze respectloos waren.

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld. Deal with it.


    everything, in time

    Christmas schreef:
    Yeaah,
    ik blijf erbij dat deze actie niet zal helpen. I mean, hoeveel mensen hebben al gezegd van; 'Er moet meer Respect komen.'? Maar het is er nooit meer gekomen. Dat er nu een actie van de mods komt, zal het er denk ik niet beter van maken.

    Verder ben ik het eens met wat DarkPassion zei. Het wordt hier opgeblazen. Ook dit, vind ik. Like, zó respectloos is het hier nu ook weer niet. Ik heb nooit moeite gehad met mensen hier omdat ze respectloos waren.

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld. Deal with it.

    Met de rest van de wereld hebben we op Q niks mee te maken, vind ik.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Met de rest van de wereld hebben we op Q niks mee te maken, vind ik.

    Q is een deel van de wereld. Een heel klein deel, weliswaar. Maar als de wereld verandert, veranderen de mensen. Ze passen zich aan. Zo ook op Q. Dus eigenlijk heeft Q heel veel met de wereld te maken.


    Bored.

    Oké, dan houd ik het kort en netjes.

    Misschien helpt deze actie voor een paar dagen, weken, hoogstens maanden. Maar langer? Ik weet het niet, er zijn altijd van die users die erop kicken de boel te verzieken. Even voor de duidelijkheid; ik doel niet op iemand specifiek :') Maar goed, het gemiddelde IQ daalt hier met dagen en iedereen wordt steeds arroganter, botter en respectlozer. En dat vind ik zielig. Wat ik ook kinda zielige vind zijn die afbeeldingen van 'Ik sta niet voor respect.' HAHA, iedereen zit hier altijd bezig dat Quizlet veranderd, geen respect meer is blablabla. En dan komen ze met zulke plaatjes af? Serieus, er zijn er een aantal die helemaal achteraan stonden toen ze het verstand uit deelde denk ik. En dan doel ik niet alleen op de mensen die zulke afbeeldingen hebben, mag dat even duidelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 19:53 ]

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Q is een deel van de wereld. Een heel klein deel, weliswaar. Maar als de wereld verandert, veranderen de mensen. Ze passen zich aan. Zo ook op Q. Dus eigenlijk heeft Q heel veel met de wereld te maken.

    Ja Màriko jij hebt helemaal gelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.