• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    Niet voor mijn ouders! Ik haat ze...
    Euhm, ik denk dan toch, eigenlijk heb ik geen idee x]


    -

    Een goede vriend van mij, probeert zich door alle rondens van Popstars heen te slaan. Daar heb ik zoveel respect voor. Hij is zovaak afgekraakt door hun, maar het publiek vind hem goed. Gelukkig zit hij er nog in. Ik heb daar echt respect voor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mn bf omdat hij een moeilijke tijd van zijn leven doorgaat

    Soldaten.
    Omdat ze hun leven en meer geven voor iets dat zij goed achten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uhm, eigenlijk voor iedereen. Totdat ze het verpesten.


    Protège moi de mes désirs.

    Iedereen dat respect heeft voor mij, daar heb ik ook respect voor.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Iedereen die respect heeft voor mij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb respect voor mensen die weten waar ze voor gaan, wat hun levensdoel is en die zich door niets of niemand tegen laten houden. Ook voor mensen die zich zelf kunnen en durven zijn zonder dat ze ook maar bang zijn of zich zorgen maken van wat anderen van ze vinden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Julie.


    I recycle my thoughts.

    Mijn vrienden. En ouders toch ook wel ergens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Michael Jackson. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Voor mijn moeder, en alle lieve mensen die me gesteund hebben in die klotetijd maar mijn moeder is daar toch wel het hoogtepunt van.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Voor mijn oma. Ze ligt in het ziekenhuis, en weet dat het erg veel tijd en moeite zal gaan kosten er weer bovenop te komen, maar ze blijft positief. Dat vind ik geweldig van haar.

    ik heb respect voor de mensen die de elfstedentour hebben gereden!

    ik heb laatst de hell van 63 gezien, en nou dat was ook echt een hell! bevroren ledematen, bevroren ogen en alles !:O

    Verder ook voor mijn moeder, omdat ze zown sterk persoon is na alles wat er gebeurt is
    En voor mijn zus, ook al is ze niet altijd even aardig.
    en voor mijn vriendje, want hij heeft ook een redelijke moeilijk tijd


    I solemny swear i am up to no good

    Pon schreef:
    Iedereen dat respect heeft voor mij, daar heb ik ook respect voor.

    Ik niet voor jou =D maar jij wel voor mij! =P
    nop, Ik respect voor jou hebben, peace! (cool)
    en ouders, Familie (int geheel),vrienden, mensen die cool zijn =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)