• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    Eigenlijk heb ik respect voor iedereen, maar vooral voor mijn moeder en vader, omdat ze al veel nare dingen hebben meegemaakt en zich toch heel sterk houden.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    MAMA.

    Sure, zij heeft kanker overwonnen, voor zover dan.
    En zij is er altijd voor me.
    Ik hou van haar.;3


    everything, in time

    Cacharel schreef:
    (...)
    Aw, sweetheart. Dat is heel lief van je! <3

    Ik heb zo mijn lieve momenten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vrienden,familie,ouders,mensen die voor mij respect hebben.

    Ik heb respect voor iedereen...!
    Dat is toch normaal?
    Als iedereen elkaar zou respecteren zou de wereld al een stukje beter zijn...


    I'm as free as my hair.

    Voor me Eco-leraar :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Voor Katy Perry. En voor Lothar. Wat een respect dat hij dag in, dag uit met me opgeschept zit. Mwhaha (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Voor iedereen die iets bereikt heeft ookal is het toch zo miniem ,voor diegene is het een grote stap.
    Voor wie ik geen respect heb ?
    Misschien wel voor mezelf.


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Ik vind 'ik heb respect voor iedereen die respect voor mij heeft' zo raar klinken.
    Omdat diegene jou respecteert doe jij het ook. Ik zie iemand respecteren juist als iemand kiezen die toch een moeilijke tijd achter de rug heeft (bijvoorbeeld dan) of bv echt respect 'verdient' door zijn/haar daden.
    Maar dat vind ik dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    'voor alle mensen waarvan ik hou (ll)

    Ik heb respect voor mensen die mij ook met respect behandelen.


    Everyone is born to shine.

    Hier mijn lijstje:

    -Rutger.
    Omdat: Hij Quizlet gemaakt heeft :').
    -Alle Users en mods enzo.
    Omdat: Zonder hun was er niks aan.
    -Mijn ouders.
    Omdat: Ze zorgen altijd super goed voor me en zijn gewoon te lief voor woorden.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Voor mensen die hun leven willen opgeven voor iemand anders.


    - hoi ;D

    Een hele goede vriendin van me. Ze is zo lief voor andere, ze doet niemand kwaad. Ik heb echt zoveel respect voor haar. Het maakt me dan ook echt super verdrietig dat ze niet écht gelukkig is.


    you’re the one that keeps me strong

    Mijn ouders
    Omdat ze heel veel hebben meegemaakt wat moeilijk moet zijn geweest en zich er zo goed doorheen hebben kunnen slaan. Daarbij hebben ze ook nog eens 2 kinderen opgevoed en dat heel succesvol gedaan denk ik en er altijd voor ons klaar staan.
    En ik heb heel veel respect voor een vriend van mij omdat hij me iets heeft durven vertellen


    Why don't you break my heart