• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    Ik heb respect voor mijn vrienden, voor mijn broer en voor mijn beste vriendin Lauren, vooral voor haar. ook heb ik respect voor mijn ex-bf, omdat ik weet hoe moeilijk ze het heeft gehad en alles maar erg close zijn we nu niet meer.

    ik heb respect voor mensen die mijn respect verdienen in mijn ogen :3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn ouders, omdat mijn broertje en zusje totaal geen respect tonen, lui zijn, niets doen in huis, brutaal zijn, niets doen aan school en alleen maar tv kijken of computeren/gamen. Mijn ouders houden dit gewoon vol en daarvoor heb ik dik respect, want ikzelf kan er echt niet meer tegen.


    Life is hard and then we die

    Voor mijn mama, ondanks al die tegenslagen staat ze toch nog rechtop. <3
    Verder mijn vriendinnen, en nog veel meer mensen :'D

    Ik heb respect voor mijn ouders en mijn opa en oma.
    Verder heb ik respect voor iedereen die zijn doelen en dromen nastreeft, en die iets van zijn leven maakt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Voor mijn ouders en voor mijn nicht, die in een korte tijd zoveel heeft meegemaakt.
    En voor waarschijnlijk nog heel veel anderen, want ik heb respect voor iedereen, totdat zij het tegendeel bewijzen. En dat heb ik al vaak meegemaakt...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Daar denk ik even over na.
    Ninoy Aquino.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm...Mijn beste vriendin ..


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Everlasting schreef:
    Niet voor mijn ouders! Ik haat ze...
    Euhm, ik denk dan toch, eigenlijk heb ik geen idee x]

    Ik ken je niet en evenmin je ouders, maar 'ik haat ze' is wel extreem, niet ? :]


    None but ourselves can free our minds.

    Ouders en vriendinnen -ook van Q-.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 11:19 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Mijn ouders en beste vriendinnen.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Voor mijn vrienden, en familie. En ook voor mijn Quizlet vriendjes (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mensen die me 2.5 jaar gesteund hebben, terwijl ik een afscuwelijke bitchie zombie was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Everlasting schreef:
    Niet voor mijn ouders! Ik haat ze...
    Euhm, ik denk dan toch, eigenlijk heb ik geen idee x]
    Dat komt omdat je een puber bent, later zul je er heel anders over denken en je schamen dat je dit heb gezegt (:


    Life is hard and then we die

    Voor mijn mama en degene die respect voor mij hebben.
    En Alex Turner omdat hij op zijn nog niet zo oude leeftijd toch al heel wat bereikt heeft.

    NenaKerner schreef:
    Ik heb respect voor mensen die weten waar ze voor gaan, wat hun levensdoel is en die zich door niets of niemand tegen laten houden. Ook voor mensen die zich zelf kunnen en durven zijn zonder dat ze ook maar bang zijn of zich zorgen maken van wat anderen van ze vinden.


    Only losers can act the way you do