• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    NenaKerner schreef:
    Ik heb respect voor mensen die weten waar ze voor gaan, wat hun levensdoel is en die zich door niets of niemand tegen laten houden. Ook voor mensen die zich zelf kunnen en durven zijn zonder dat ze ook maar bang zijn of zich zorgen maken van wat anderen van ze vinden.


    Alis volat propriis.

    Iedereen die het verdiend. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn moeder, Vrienden, Kurt Cobain, &Iedereen die respect voor mij heeft. (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    De mensen die mij ook respect teruggeven, verdienen van mij ook respect.
    Ik heb heel veel respect voor mijn twee beste vriendinnen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mijn vriendin.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb respect voor mensen met een ziekte die niet geneest kan worden.

    Mijn ouders en beste vriendinnen, die me ondanks alles blijven steunen.


    I clicked my heels and wished for you.

    nerveus schreef:
    Een goede vriend van mij, probeert zich door alle rondens van Popstars heen te slaan. Daar heb ik zoveel respect voor. Hij is zovaak afgekraakt door hun, maar het publiek vind hem goed. Gelukkig zit hij er nog in. Ik heb daar echt respect voor.

    Wie???


    Ikhhebrespectvoornona


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Pff, voor niet veel mensen ;D


    - Lien

    Mensen die anderen behandelen met respect, verdienen ook mijn respect. Fouten maken doet iedereen, maar ze oplossen is weer wat anders. Mensen die hun fouten proberen op te lossen op een goede manier, verdienen ook mijn respect.

    Ik heb het meeste respect voor: Geert Wilders!

    Mijn broer, die momenteel met het leger in Afghanistan zit.

    Voor veel mensen;)
    Mijn ouders, omdat ze het moeilijk hebben want ze moeten veel werken, en verdienen heel weinig geld, en moeten 3 kinderen onderhouden waarvan er 1tje erg lastig is (ik dus xD)
    En voor mijn 3 beste vriendinnen, Berna, Sharona en Aurelie, omdat ze mij altijd steunen en helpen. En nog voor zoveel andere mensen die hard vechten voor hun leven, en andere mensen helpen

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 17:05 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb respect voor mensen die voor mij respect hebben, ook voor mensen die echt voor iets gaan en niet zomaar hun voeten er aan vegen ls het eventjes niet luk. Ik heb ook respect voor mijn mama omdat zij ALTIJD klaar staat voor mij en mij altijd raad geeft. Zij heeft ook wel heel veel geduld voor mij, en dat waardeer ik.

    x


    Live your life now!

    Soldaten.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.