• mijn vriendin zegt dat haar vriendje tokio hotel kent want haar vriendje woont in berlijn en dat haar vriendje daar heel vaak naartoe gaat en dan mag zij weleens mee en ze hefet em ook allemaal email van hun gegeven de prive en fan mail maar ze zijn ngo geen 1 keer online geweest en zij zegtd atz e elke avond wel online zijn nou dus neit want ze zijn al zon 2 maanden dan neit online geweest en volgends mij zijn ze neit op tour

    xx wat vinden jullie?


    Ivar Oosterloo.

    Geloof je het nou zelf? (krul)

    nee


    Ivar Oosterloo.

    Ik ook niet. (krul)

    goh zei iemand drie jaar geleden ook ongeveer maar dan: 'Ik heb gekust met Tom en Bill, want ik was op de afterparty van de TMF-awards.' Sorry hoor, da gaat erover, wie gelooft da nu ><.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Haha, die Jolien. :'D
    Nouja, ik deel haar mening.


    Only losers can act the way you do

    Bill en Tom hebben nooit vreemden over de vloer :Y). En dat die vriend van haar in Berlijn ze zou kunnen kennen, dat kan. Het zijn ook maar jongens.

    Maar ze hebben geen msn en het bestaat niet dat zij privé gegevens weet, die niet op het internet staan, want zoiets geven die jongens echt niet zomaar vrij :Y).
    En al helemaal niet na dat gemierenneuk met Perrine en der gefreakte aanhangsels.

    Maar nogmaals Tokio Hotel heeft geen MSN, Facebook, Netlog, Hyves, Twitter -alleen officieele-, Skype, Myspace -alleen officieele-.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 23:32 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Inspiration schreef:
    goh zei iemand drie jaar geleden ook ongeveer maar dan: 'Ik heb gekust met Tom en Bill, want ik was op de afterparty van de TMF-awards.' Sorry hoor, da gaat erover, wie gelooft da nu ><.
    Luister, tis niet geheel onmogelijk, het zijn ook maar jongens :Y). Maar als zoiets al gebeurd, zullen de mensen het niet vertellen hoogstwaarschijnlijk (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    jaa dat si waar
    maar het zouw el kunnen dat ze hotmail hebben want hotmail komt uit duitsland!

    xx


    Ivar Oosterloo.

    melstardoll schreef:
    jaa dat si waar
    maar het zouw el kunnen dat ze hotmail hebben want hotmail komt uit duitsland!

    xx
    Ehh nee ze hebben geen hotmail. Ze hebben een betaalde emailprovider waarvan zij zelf contacten kunnen accepteren. Die mails komen binnen, de rest word gezien als spam en geblokkeerd.(krul) Dat zelfde geld voor hun telefoons.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 23:38 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahah, kom op. Fake.


    your eyes are like stars in the night.

    Éen woord; Bullshit.


    None but ourselves can free our minds.

    Dat geloof je toch niet? Aandacht te kort. De kans is héél klein, maar Kirsten heeft daar meer verstand van dan ik B). (cat)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 23:48 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Niet geloven dat is allemaal nep

    Doen ze veeeel :'D
    Omfg ik lach me echt dood

    -WHAT DOE IK IN TH DEEL?!-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Geef dat mailadres, dan kan die op de lijst van fakers.
    En ja, dat is aandachtzoekerij.


    Life is hard and then we die