• mijn vriendin zegt dat haar vriendje tokio hotel kent want haar vriendje woont in berlijn en dat haar vriendje daar heel vaak naartoe gaat en dan mag zij weleens mee en ze hefet em ook allemaal email van hun gegeven de prive en fan mail maar ze zijn ngo geen 1 keer online geweest en zij zegtd atz e elke avond wel online zijn nou dus neit want ze zijn al zon 2 maanden dan neit online geweest en volgends mij zijn ze neit op tour

    xx wat vinden jullie?


    Ivar Oosterloo.

    Utopia schreef:
    (...)

    Georg heeft wel skype, want zo communiceert hij met zijn vriendin. Maargoed, ik heb je punt. ;'D

    Daarbij, dit verhaal klinkt geweldig ongeloofwaardig. Ga er maar niet van uit dat haar vriend hun echt kent. :')
    Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Daar had ik even niet aan gedacht :Y). Maar zowieso ze moet die vriendin van haar maar niet geloven idd. Tis bullsh*t


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hun e-mail ook hoor (cat)
    En die van Angelina Jolie en Brad Pitt en Johnny Depp.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja, en Bill is eigenlijk mijn vader. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    Ja, en Bill is eigenlijk mijn vader. (cat)
    Dan heb ik jou vaders e-mail (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fade schreef:
    (...)Dan heb ik jou vaders e-mail (nerd)

    Oh, ik heb nog zo tegen hem gezegd, voeg geen Quizlettertjes toe. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb contact met Ryan Sheckler. En Justin Bieber. En natuurlijk ook met Leonardo Dicaprio. Ja, want mijn vader werkt internationaal en dan heeft hij contact met hun : ) Wie wil hun e-mail? :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fade schreef:
    (...)Dan heb ik jou vaders e-mail (nerd)


    Ik ook.. En die van je oom (nerd)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    het kan niet echt zijn joh.. ze hebben geen mailadres van zichzelf lijkt me.. en anders zou ze echt al wel met hun op de foto zijn geweest, lijkt mij zo..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    THxTwilight schreef:
    het kan niet echt zijn joh.. ze hebben geen mailadres van zichzelf lijkt me.. en anders zou ze echt al wel met hun op de foto zijn geweest, lijkt mij zo..
    De jongens van tokio hotel geen mailaders bedoel je? Tuurlijk wel joh, zijn ook maar mensen en hebben ook nog wát sociale contacten die ze toch wel willen onderhouden buiten het telkens bellen. Ze hebben een duitse provider die alles blokt wat niet in hun contacten lijst staat en zeg maar net als een geheim nummer, een geheim mailaders.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    De jongens van tokio hotel geen mailaders bedoel je? Tuurlijk wel joh, zijn ook maar mensen en hebben ook nog wát sociale contacten die ze toch wel willen onderhouden buiten het telkens bellen. Ze hebben een duitse provider die alles blokt wat niet in hun contacten lijst staat en zeg maar net als een geheim nummer, een geheim mailaders.

    Waarom schrijf je, tot twee keer toe, mailaders i.p.v. mailadres? x'D Of is dat tegenwoordig de nieuwe mode om lichaamsdelen in je woorden te doen? :'DDD

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 16:06 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Waarom schrijf je, tot twee keer toe, mailaders i.p.v. mailadres? x'D Of is dat tegenwoordig de nieuwe mode om lichaamsdelen in je woorden te doen? :'DDD
    Ja dat hoort gewoon zo. Zal ik dan voortaan maar een BETA-reader op al mijn geschreven berichten zetten, hahahah (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Gabbana schreef:
    Geloof je het nou zelf? (krul)


    Let's do this poo

    Goed, let op;
    En IK ben de koningin van Verweggistan. Ik ben getrouwd met Johnny Depp, die ook mijn persoonlijke masseur is. Ik heb een vorsten leven, en ga elke dag pootje baden in mijn meer van chocolade champagne dat eigenlijk nergens naar smaakt. Ik heb ook nog kinderen, die geboren zijn uit mijn kleine teen EN ik heb ook nog een olifant, die aan het voeteneind van mij en Johnny Depp slaapt.


    --> Snap je m'n punt? :Y)


    Life is hard and then we die

    HAHAHA, JA TUURLIJK :'D
    EN IK BEN DE KONINGIN VAN FANTASYLAND


    Smile with your heart.

    omg - wat een gezever.


    There's nothing like us.