• mijn vriendin zegt dat haar vriendje tokio hotel kent want haar vriendje woont in berlijn en dat haar vriendje daar heel vaak naartoe gaat en dan mag zij weleens mee en ze hefet em ook allemaal email van hun gegeven de prive en fan mail maar ze zijn ngo geen 1 keer online geweest en zij zegtd atz e elke avond wel online zijn nou dus neit want ze zijn al zon 2 maanden dan neit online geweest en volgends mij zijn ze neit op tour

    xx wat vinden jullie?


    Ivar Oosterloo.

    het klopt zoieso niet want als zji hun kent mag ze dat egt neit gaan vertellen van de band


    Ivar Oosterloo.

    LindaDeMol schreef:
    Niet geloven dat is allemaal nep

    weetje wat, je zegt gewoon dat je het niet gelooft en je vraagd of je mee mag. als ze dan nee zegt is het zeker gelogen.
    en als ze ja zegt ga je lekker mee, en zie je het vanzelf ^^

    xCIxTHx schreef:
    weetje wat, je zegt gewoon dat je het niet gelooft en je vraagd of je mee mag. als ze dan nee zegt is het zeker gelogen.
    en als ze ja zegt ga je lekker mee, en zie je het vanzelf ^^
    Oo dat vind ik een hele goede :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Oo dat vind ik een hele goede :Y)


    haha ^^

    Ze wilt gewoon aandacht!
    Natuurlijk kent ze die niet persoonlijk!
    En trouwens de jongens hebben daar belange geen tijd voor.


    One Day you'll remember me...

    Poes schreef:
    Ik ben ook de verloren dochter van Obama :)

    En ik ben de dochter van Michael Jackson.
    (krul)


    Your Butt is Mine!

    Ja, ik geloof het ook echt ><


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Ja jo, tuurlijk ;_; en ik ken de Paus persoonlijk, samen met Enrique Iglesias en Johnny Depp (:

    MrsHangover schreef:

    Maar nogmaals Tokio Hotel heeft geen MSN, Facebook, Netlog, Hyves, Twitter -alleen officieele-, Skype, Myspace -alleen officieele-.


    Georg heeft wel skype, want zo communiceert hij met zijn vriendin. Maargoed, ik heb je punt. ;'D

    Daarbij, dit verhaal klinkt geweldig ongeloofwaardig. Ga er maar niet van uit dat haar vriend hun echt kent. :')

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 16:41 ]


    Save me with your love tonight.

    Ik denk dat je een beetje heel er naief bent, als ik eerlijk mag zijn.

    MrHangover schreef:
    Nou zo heb ik iemand die zegt dat Gustav dr neef is. Bill dr vriendje en dr een kind van te hebben die na 2 maand in dr buik, na een miskraam, te kunnen leven. Kan dus niet =_=" Ze liegt zo erg want ik hoor nu van 2 andere mensen die haar kennen enzo die ook op mijn school zitten dat ze tegen hun ook elke keer opnieuw begint met die dingen te verzinnen. Like een 2 maand in buik zittende baby is een soort van Embio ofzo iets...

    Echt ik snap niet waarom sommige mensen dat doen =_=" Btw Hotmail.de is makkelijk aan te maken :'DD Ga naar Msn.de druk op Hotmail ga dan naar kostenlos anmelden! Voila ge hebt ene hotmail of live.de mail :'DD hoe makkelijk kunt ge een mail vervalsen???


    Heeee, ik snap wie je bedoelt in dat bovenste.
    Die ken ik ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pft, fakers. :S
    Zo ken ik d'r nog meer die zeggen dat ze familie or whatever zijn van zo'n beroemd iemand.


    When you can live forever, what do you live for?

    Haha, een ex-vriendin van me zo; 'Ik heb gekust met Bill Kaulitz!'
    En dan ik; 'Kind, je bent 12 jaar, geloof je dat nu zelf?'
    -stilte-


    All this dampness is damp.

    Wauw, klinkt heel geloofwaardig hahahahahaha

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 18:06 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.