• mijn vriendin zegt dat haar vriendje tokio hotel kent want haar vriendje woont in berlijn en dat haar vriendje daar heel vaak naartoe gaat en dan mag zij weleens mee en ze hefet em ook allemaal email van hun gegeven de prive en fan mail maar ze zijn ngo geen 1 keer online geweest en zij zegtd atz e elke avond wel online zijn nou dus neit want ze zijn al zon 2 maanden dan neit online geweest en volgends mij zijn ze neit op tour

    xx wat vinden jullie?


    Ivar Oosterloo.

    Blitzkrieg schreef:
    Doen ze veeeel :'D
    Omfg ik lach me echt dood

    -WHAT DOE IK IN TH DEEL?!-
    Ja dat vraag ik me ook af jongedame (N)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, hier op quizlet zit een vriendin van een vriendin van mij die ook heeeeel erg ongeloofwaardige dingen verteld. Omg, ze beweert da Tom op haar verliefd was en dat zij niet meer wou en Tom heel droevig was. Yeah right. En ook zei ze dat ze elke dag naar haar thuis kwam, hallo! Welke domme kut gelooft nu zoiets? Dan heb je gewoon geen hersenen of verstand!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    dan kan ik nu ook komen lopen zeggen,
    mijn achternaam is Kaulitz en ik ben hun zusje?
    geloof je het zelf??

    Jongens willen haar wel niet even allemaal masaal gaan afbekken? Daar heeft ze nu ook weer niet om gevraagd :\


    Wie du mir, so ich dir.

    Allemaal nep, ze zeggen van niet maar het kan niet ;), alleen als je het e-mail adres persoonlijk van een van de bandleden hebt gekregen is 't' echt -lijkt mij xD-
    -trap er nooit in-
    XxX


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Blitzkrieg schreef:
    Doen ze veeeel :'D
    Omfg ik lach me echt dood

    -WHAT DOE IK IN TH DEEL?!-

    JA WAT DOE JIJ HIER?!

    Ik sluit me aan bij Kirsten :Y)


    -

    Ik geloof er niets van :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    'mijn vriendje woont in berlijn... hij gaat er vaak heen...' Dat bewijst al dat het niet klopt xD


    I want my bloody cheese now!^^

    'k geloof het niet, sorry :'D.
    Maar dat lijkt me gewoon nogal onmogelijk. Tuurlijk zullen de jongens wel vrienden hebben, maar dat het dan al iemand is die ze zogezegd kent.. =/ Plus wel meerderen zeggen zo'n verhaaltje om interessant te lijken. =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Manhattan schreef:
    Geloof je het nou zelf? (krul)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Manhattan schreef:
    Geloof je het nou zelf? (krul)

    Indeed, eerst zien dan geloven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    smileforme schreef:
    Éen woord; Bullshit.


    Cowards die many times before their deaths.

    heeft ze bewijs dan? Foto's?

    En anders niet, hoeveel mensen lullen dat ze een beroemdheid kennen. Pff ik ken er zoveel die dat zeggen 'ik ken die en die.'
    gwn bullshit

    :]


    You can run but not hide

    Nou zo heb ik iemand die zegt dat Gustav dr neef is. Bill dr vriendje en dr een kind van te hebben die na 2 maand in dr buik, na een miskraam, te kunnen leven. Kan dus niet =_=" Ze liegt zo erg want ik hoor nu van 2 andere mensen die haar kennen enzo die ook op mijn school zitten dat ze tegen hun ook elke keer opnieuw begint met die dingen te verzinnen. Like een 2 maand in buik zittende baby is een soort van Embio ofzo iets...

    Echt ik snap niet waarom sommige mensen dat doen =_=" Btw Hotmail.de is makkelijk aan te maken :'DD Ga naar Msn.de druk op Hotmail ga dan naar kostenlos anmelden! Voila ge hebt ene hotmail of live.de mail :'DD hoe makkelijk kunt ge een mail vervalsen???


    I'm your bitch [:

    Ik ben ook de verloren dochter van Obama :)


    I recycle my thoughts.