• Ik had vandaag een vet leuke dag. We waren in onze eigen klas van plaats verwisseld -Ja, we hebben plaatsen, echt zo vet kut.- En ik haatte het toen ik vrijdag hoorde dat ik naast iemand die ik nooit heb gemoeten moest zitten. Maar eigenlijk zit ik echt vet goed. Ik heb nog nooit zo hard gelachen in de klas. Ghéhe. En gewoon, mijn dag was vet leuk op school en ik heb zin in morgen en damn. Dit hoor je me niet nogmaals zeggen.

    Wie nog een leuke dag gehad? :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn dag was saai D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben vandaag 'ziek' thuis gebleven, dus het was wel relaxed, maar saai.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ikke! Want we gingen salsadansen met de hele klas en ik heb nog nooit zo vaak dubbel gelegen in de gymles.
    Jongens uit mijn klas die met hun heupen draaien, gewéldig :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Nee, mijn dag was saai en morgen wordt het nog erger. Dan heb ik tot 5 uur school en dat is veel te lang voor mij. =D

    Ik:Y)
    Ik heb vandaag voor de eerste keer bij praktijk moeten lassen (4uur) en dat was plezant.
    En dn in de namiddag bij Pav en technisch tekenen hebben we veel gelachen in de klas =D


    I need you like a heart needs a beat

    Bwaa, ik heb vooral een saaie dag gehad. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mijne was saai. Maar ik had wel lol, haha

    Rosebeat schreef:
    Mijn dag was saai D:

    Zo zie je dat een beeld dat je in je hoofd hebt van iemand met wie je nog nooit echt gepraat hebt, soms best mee kan vallen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb echt megahard zittn lachen met leerkrachten.
    Ik was vrolijk, omdat mijn presentatie het 2de uur de beste van de klas was. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mijne was informatief:Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    Zo zie je dat een beeld dat je in je hoofd hebt van iemand met wie je nog nooit echt gepraat hebt, soms best mee kan vallen ^^

    Héhe. Ik ken hem heus al lang genoeg. En ik praat al van de eerste dag dat ik hem ken met hem. Maar hij is vet irritant. Vroeger zat hij altijd aan mijn lijf enzo. Kon hij me niet gerust laten. Nuja, niemand hoor. Nu is dat nog steeds, but hij is gewoon grappig en ik moet er steeds om lachen. Hij is bijna 2 m joh. Ghaha.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn dag was ook leuk,bij ons komen er 2 nieuwe in de klas zitten,en 1 ne is er al en dat is gewoon grappig om dieje dan bezig te zien. En ik heb de plaats naast de verwarming gepakt ookal moet daar mijn buur zitten.Maar ik heb vaak zin in school dusja.

    Ik heb ook een leuke plaats in klas :Y)


    Happiness hit her like a train on a track