• De stelling van vandaag luidt:
    Eens crimineel, altijd crimineel.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, sommige wel en sommige niet


    Queen of Hell is my name

    Oneens.Sommige leren het nooit,maar andere(minder zwaardere) leren echt wel wat.
    Ik bedoel maar als je voor de rechter kom heb je een strafblad en ben je crimineel maar soms kom je 'perongelijk' voor de rechter,die leren wel wat.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 21:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, het ligt ook aan de persoonlijkheid enzo.

    oneens je kunt veranderen als je in de cel zit en denkt over je daden die je gedaan hebt jammer is dat niet voor iedereen zo sommigen blijven slecht maar anderen die worden terug goed


    /

    Mensen veranderen.


    Some people make the world special just by being in it

    Miauw schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens. Iemand in de gevangenis kan ook spijt krijgen van zijn daden.
    Maar ik denk dat het er ook aan ligt wat diegene precies gedaan heeft. Als het een overvaller is, kan ik me nog voorstellen dat diegene daar wel voor behandelt kan worden om weer op het goede pad te komen. Maar met moordenaars of verkrachters ofzo ligt het denk ik wel anders.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Marihuana schreef:
    Ligt eraan wat je hebt gedaan, als je seriemoordenaar bent dan geloof ik wel gewoon dat je altijd crimineel zult blijven, maar sommige mensen kunnen wel echt veranderen en inzien dat wat ze gedaan hebben verkeerd is. (:


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nouja,het gaat eigenlijk over wat ze gedaan hebben.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Marihuana schreef:
    Ligt eraan wat je hebt gedaan, als je seriemoordenaar bent dan geloof ik wel gewoon dat je altijd crimineel zult blijven, maar sommige mensen kunnen wel echt veranderen en inzien dat wat ze gedaan hebben verkeerd is. (:


    Only The Good Die Young

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    Marihuana schreef:
    Ligt eraan wat je hebt gedaan, als je seriemoordenaar bent dan geloof ik wel gewoon dat je altijd crimineel zult blijven, maar sommige mensen kunnen wel echt veranderen en inzien dat wat ze gedaan hebben verkeerd is. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dat hoeft niet, maar sommige daden zullen je toch wel altijd blijven achtervolgen


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Niet mee eens. Dat hangt van elk persoon weer af. Mensen kunnen veranderen als ze dat écht willen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Miauw schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens. Iemand in de gevangenis kan ook spijt krijgen van zijn daden.
    Maar ik denk dat het er ook aan ligt wat diegene precies gedaan heeft. Als het een overvaller is, kan ik me nog voorstellen dat diegene daar wel voor behandelt kan worden om weer op het goede pad te komen. Maar met moordenaars of verkrachters ofzo ligt het denk ik wel anders.


    Don't stop believing, and you will be happy

    niet mee eens! iemand kan veranderen