• De stelling van vandaag luidt:
    Eens crimineel, altijd crimineel.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lig eraan


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    oneens, mensen veranderen
    maar ik geloof zeker dat mensen misschien gewoon nog door gaan ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    People change. Maar als je idd een seriemoordenaar bnt ofzo ...

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 17:22 ]

    Oneens, mensen kunnen veranderen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Sommige, maar ik denk de meeste wel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    eens, ik geloof niet echt in een tweede kans voor mensen die het al eens hebben verpest

    Miauw schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens. Iemand in de gevangenis kan ook spijt krijgen van zijn daden.
    Maar ik denk dat het er ook aan ligt wat diegene precies gedaan heeft. Als het een overvaller is, kan ik me nog voorstellen dat diegene daar wel voor behandelt kan worden om weer op het goede pad te komen. Maar met moordenaars of verkrachters ofzo ligt het denk ik wel anders.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Disagree.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pon schreef:
    Sommige, maar ik denk de meeste wel.

    Pon, dat vind ik ook! ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Miauw schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens. Iemand in de gevangenis kan ook spijt krijgen van zijn daden.
    Maar ik denk dat het er ook aan ligt wat diegene precies gedaan heeft. Als het een overvaller is, kan ik me nog voorstellen dat diegene daar wel voor behandelt kan worden om weer op het goede pad te komen. Maar met moordenaars of verkrachters ofzo ligt het denk ik wel anders.


    ze heeft gelijk hangt er van af wat je gedaan hebt.


    just be yourself and live your own life

    Miauw schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens. Iemand in de gevangenis kan ook spijt krijgen van zijn daden.
    Maar ik denk dat het er ook aan ligt wat diegene precies gedaan heeft. Als het een overvaller is, kan ik me nog voorstellen dat diegene daar wel voor behandelt kan worden om weer op het goede pad te komen. Maar met moordenaars of verkrachters ofzo ligt het denk ik wel anders.


    None but ourselves can free our minds.

    Hangt ervan af. Je kan veranderen, maar het kan ook zijn dat je dat niet kan. En het is ook te zien wat je bent, moordenaar of gewoon een simpel diefje die eens iets kleins gestolen heeft.

    Fragile schreef:
    Dat ligt eraan. Als zo'n crimineel echt wil veranderen dan zal het vast ook wel lukken, als diegene er echt zijn best voor doet.

    No.


    ok

    Niet echt mee eens.
    Het ligt vooral aan wat diegene heeft gedaan én ook aan zijn of haar karakter.