• Ik ga morgennacht geesten oproepen samen met meiden en jongens van mn klas!
    Ik heb het al meerdere keren gedaan, maar nooit heb ik echt echt een duidelijke conversatie gehad. Wel gebeurden er toen allemaal dingen, maar morgen doe ik het for real, met een echt wiccabord ;o
    heeft iemand tips of ervaringen ? o;

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 19:42 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    VoxPopuli schreef:
    (...)
    Dat heb ik inderdaad ook wel eens. o.o Dan concentreer je je zo goed op een geluidje dat je hoorde dat je het steeds vaker gaat horen. Dat is echt eng :')


    Dat zijn dus je hersenen, die dat geluid laten blijven horen.

    Heb je ook wel eens gehad dat je trein belletjes hoorde (overgang) terwijl het niet zo was? Zo'n effect is het. :) Als je het WIL horen dan hoor je het.

    Vaak genoeg als ik op de tram wacht, denk ik de belletjes te horen terwijl hij nog lang niet komt. :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Weetje nou wat het is?
    Als mensen dat spel spelen (jaa daar ga ik weer zoals in elk geesten topic) dan denken ze geesten op te roepen terwijl dat niet zo is, en dan gebeuren er toevallig rare dingen, de kat loopt langs en gooit wat om, of een wind door een raam ect. Maar door dat spel gaan mensen denken dat het geesten zijn, dat manipuleert de hersenen, en hersenen kunnen dan dingen gaan inbeelden (is bewezen) Dan kun je dingen gaan zien, voelen, en zelfs trekkende dingen voelen. Dit komt door je hersenen, dat leren ze aan. Er bestaan geen geesten, maar het zijn je hersenen die je compleet voor de gek houden, en zo hebben mensen na dat spel zelfmoord gepleegd omdat ze dachten dingen te zien...

    dat klopt volgens mij wel =3
    maar zoiets is ook met horoscopen, je hersens maken er iets persoonlijks van, en eigenlijk is de horoscoop heel algemeen.

    Whipple schreef:
    (...)
    dat klopt volgens mij wel =3
    maar zoiets is ook met horoscopen, je hersens maken er iets persoonlijks van, en eigenlijk is de horoscoop heel algemeen.


    Horoscopen worden door mensen geschreven die ervoor getraint zijn, de horoscoop zó te schrijven dat hij voor erg veel mensen klopt en hij geloofwaardig lijkt ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Horoscopen worden door mensen geschreven die ervoor getraint zijn, de horoscoop zó te schrijven dat hij voor erg veel mensen klopt en hij geloofwaardig lijkt ;)

    dat klopt misschien ook wel..
    maar..
    in de krant stond ooit een artikel daarover.
    hoe algemener, hoe beter je hersens er iets persoonlijks van maken.
    en er was iets doordat je dat gelezen hebt en als je het dan gelooft, dan gaat je dag ook echt zo x'D
    ofzoiets =']

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat zijn dus je hersenen, die dat geluid laten blijven horen.

    Heb je ook wel eens gehad dat je trein belletjes hoorde (overgang) terwijl het niet zo was? Zo'n effect is het. :) Als je het WIL horen dan hoor je het.

    Vaak genoeg als ik op de tram wacht, denk ik de belletjes te horen terwijl hij nog lang niet komt. :)

    Ik heb dat tegenwoorig met mij gsm,
    Wil ik een bericht krijgen hoor ik precies het trilsignaal terwijl ik geen bericht heb
    Ik WIL gewoon een bericht xD


    Your Butt is Mine!

    Zoiets moet je nooit doen!
    Mijn ma heeft dat ook gedaan toen met mijn vader gedaan en wat vrienden. En er is toen iets gevraagt en dat is uitgekomen. Ze hebben dus gevraagt hoe oud mijn vader zou worden voor de grap en toen zeiden ze 36 en op 36 jarige leeftijd is mijn vader dus ook overleden. Dus zulke dingen moet je gewoon niet doen.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    moet je echt niet doen want ik had dat ook een keer gedaan en het was de hele week echt niet leuk! maar even later ging ie weer weg gelukkig!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ach, waarom mag ze het niet doen?
    Ik heb het ook al aantal keer gedaan. Zolang je er maar iemand met veel ervaring bij hebt, die weet hoe je de geesten weer weg krijgt.
    Mijn raarste ervaring was dat ik met 10 man, op een zolder zat met 100 aangestoken kaarsen. Ieder hadden we er 10 gekocht, gewoon heel goedkoop natuurlijk. Dit keer deden we het zonder wiccabord, maar met glazen. Ze spatte één voor één uit elkaar, behalve bij diegene met ervaring. Alle 100 kaarsjes die in een kring door de hele zolder liepen gingen in één keer uit, nog voor je er goed bij na kon denken. Om ons heen hoorden we van alles kraken, maar we hadden van te voren afgesproken kalm te blijven, en in koor te zeggen: "Sorry dat we je stoorde, nog bedankt dat je kwam. Nou kun je weer gaan." En toen bleven we samen net zolang stil tot we niks meer hoorden. En verder is geen van ons wat overkomen.
    Zolang je maar rustig blijft, en niet in paniek raakt of bang word. Dat merken ze.

    OutOfLove schreef:
    Ach, waarom mag ze het niet doen?
    Ik heb het ook al aantal keer gedaan. Zolang je er maar iemand met veel ervaring bij hebt, die weet hoe je de geesten weer weg krijgt.
    Mijn raarste ervaring was dat ik met 10 man, op een zolder zat met 100 aangestoken kaarsen. Ieder hadden we er 10 gekocht, gewoon heel goedkoop natuurlijk. Dit keer deden we het zonder wiccabord, maar met glazen. Ze spatte één voor één uit elkaar, behalve bij diegene met ervaring. Alle 100 kaarsjes die in een kring door de hele zolder liepen gingen in één keer uit, nog voor je er goed bij na kon denken. Om ons heen hoorden we van alles kraken, maar we hadden van te voren afgesproken kalm te blijven, en in koor te zeggen: "Sorry dat we je stoorde, nog bedankt dat je kwam. Nou kun je weer gaan." En toen bleven we samen net zolang stil tot we niks meer hoorden. En verder is geen van ons wat overkomen.
    Zolang je maar rustig blijft, en niet in paniek raakt of bang word. Dat merken ze.


    Oké, dankuewell.
    we gaan gewoon rustig blijven, zoals jou.
    Da gaat wel goedkomen zeker ?
    Maar wat gebeurd als iemand als iemand begint te flippe? Want mijn vriendin euh, .. gaat roepen als hell ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    wil je hel?
    ga dan geesten oproepen.
    wil je geen hel?
    wees dan verstandig en doe het niet!


    I live in myn own Cinderella story .

    weet het echt niet doen maar als je het doet weet je wat voor risco's neemt ik allerlij tips voor je als je dat gaat doen en voor alle andere mensen die het willen doen en heb ook een spreuk om kwade geesten te verdrijven :)

    gewoon niet doen!!!
    Ik meen het, het is echt gevaarlijk.
    Kinderen bij mij op de kamer op kamp hebben het ook gedaan en het hele kamp zag geesten ook de kinderen die niet meegedaan hebben.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dom! Ik zou het niet doen, ja ik weet je moet het zelf weten maar je weet de vervolgen niet. Ik zou het ook wel eens willen doen dat geef ik toe. Maar de kans is klein dat je er goed en heel vanaf komt. Ik ben te bang om het te doen.

    Kaulitz4live schreef:
    gewoon niet doen!!!
    Ik meen het, het is echt gevaarlijk.
    Kinderen bij mij op de kamer op kamp hebben het ook gedaan en het hele kamp zag geesten ook de kinderen die niet meegedaan hebben.



    Jij ook ?

    Ik zou het niet doen :x


    I'm not schizophrenic. Me neither.