• Ik ga morgennacht geesten oproepen samen met meiden en jongens van mn klas!
    Ik heb het al meerdere keren gedaan, maar nooit heb ik echt echt een duidelijke conversatie gehad. Wel gebeurden er toen allemaal dingen, maar morgen doe ik het for real, met een echt wiccabord ;o
    heeft iemand tips of ervaringen ? o;

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 19:42 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Doe toch lekker wat je wil.


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn ouders hebben het mij verboden omdat zij het één keer gedaan hebben en daarbij niet echt leuke dingen hebben meegemaakt.


    hoi, jij bent leuk.

    Veel plezier.


    I live for the applause, you will die for it.

    Chased schreef:
    Je moet uitkijken! Serieus het is niet iets wat je zo even kan doen! -ervaring-

    Hoezo? welke ervaring heb je dan meegemaakt ? ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    Tip:
    Niet doen!


    dream, dare, fly!

    Jij wilde een tip, zoals vele voor mij al zeggen :'DD Niet doen Waarom niet? Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, dat laat ik wel aan anderen over :Y).

    Maar aan de andere kant, je moet je niet tegen laten houden door anderen op een of ander forum. Maar toch heb ik het idee dat je niet helemaal weet wat er allemaal kan gebeuren, dus als je slim bent, doe je dat niet. Maar zo te zien aan je post ben je het al zeker van plan, dus have fun dan maar. Pas op met wat je doet, doe geen domme dingen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou het zelf niet durven nadat ik er alles over gehoord heb van andere en op films heb gezien :x


    You can run but not hide

    NenaKerner schreef:
    Jij wilde een tip, zoals vele voor mij al zeggen :'DD Niet doen Waarom niet? Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, dat laat ik wel aan anderen over :Y).

    Maar aan de andere kant, je moet je niet tegen laten houden door anderen op een of ander forum. Maar toch heb ik het idee dat je niet helemaal weet wat er allemaal kan gebeuren, dus als je slim bent, doe je dat niet. Maar zo te zien aan je post ben je het al zeker van plan, dus have fun dan maar. Pas op met wat je doet, doe geen domme dingen.

    Ja, ik ken de gevolgen heel goed,
    maar ik vind het zo spannend, en het trekt mij echt aan. Ook zou ik heel graag mijn overleden betgrootvader spreken, ik heb hem niet gekend, hij stierf een dag voor ik geboren werd, en ik zou nog zoveel willen weten enzo.. Maar ik ga er nog es over nadenken .


    Life begins at the end of your comfort zone

    Coloured schreef:
    dit moet je echt niet doen .
    het kan echt gevaarlijk zijn . ö
    ik zou het echt niet doen .
    maar je moet 't zelf weten . ;x

    Oke een aantal dingen.
    1. Het is levensgevaarlijk.
    2. Weet wat je doet,
    het is niet iets wat je 'voor de grap' moet doen.
    3. Als je het toch doet, controleer of het persoon is, wie het zegt dat het is.
    Bijvoorbeeld, de geest zegt dat het je overleden grootvader is. Controleer dat met gewoontes, gezegdes of motto's die typisch van hem waren, door het de geest te vragen.


    your eyes are like stars in the night.

    als je het nu nog steeds gaat doen (nu dat iedereen je het heeft afgewezen)
    moet je wel zeggen of er iets is gebeurd of niet!!


    To The Stars Through Adversity

    als je het toch doet, laat dan achteraf dan weten hoe het gegaan is. xD ik ben veel te bang om dat zelf eens te doen haha^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Ja, ik ken de gevolgen heel goed,
    maar ik vind het zo spannend, en het trekt mij echt aan. Ook zou ik heel graag mijn overleden betgrootvader spreken, ik heb hem niet gekend, hij stierf een dag voor ik geboren werd, en ik zou nog zoveel willen weten enzo.. Maar ik ga er nog es over nadenken .
    De kans dat je hem spreekt is waarschijnlijk 1 op 3 miljard. Op het moment dat iemand overleden is blijven ze niet rondhangen. Het enigste wat jullie aan zullen trekken is rotzooi, geloof me daar word je niet vrolijk van :Y). Maar anyway. Tis jou keuze en succes als je het toch gaat doen, ik hoop dat het dan naar jou verwachtingen zal zijn. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    De kans dat je hem spreekt is waarschijnlijk 1 op 3 miljard. Op het moment dat iemand overleden is blijven ze niet rondhangen. Het enigste wat jullie aan zullen trekken is rotzooi, geloof me daar word je niet vrolijk van :Y). Maar anyway. Tis jou keuze en succes als je het toch gaat doen, ik hoop dat het dan naar jou verwachtingen zal zijn. (krul)

    Mja, da's waar.
    Maar de rest wilt het wel doen, dus misschien ga ik gewoon aan de kant zitten en gewoon toekijken, met een deken over mijn hoofd ofzo ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik hoorde dat je ook nooit moet glaasje draaien ofzo?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus