• Ja, dat vroeg ik me even af, na aanleiding van een vriendin die geld van haar vader had gepikt.

    Hebben jullie ooit geld van je ouders gepikt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Saviour schreef:
    Nee. Nooit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, want alsk da vraag krijgk dah toch >.<
    Vn mijn broertje wel (A)
    Ma khb die da daarna altij trg gegeve..


    & I suppose it will all make sense when we grow up.

    Nee, zo achterbaks ben ik niet.


    .

    Crush schreef:
    ja dat deed ik vroeger. 2 euro van m'n ma ofzo, niet veel dus.


    -

    BlackxRoses schreef:
    Nee, zo achterbaks ben ik niet.

    Soms heeft 't niks met achterbaks zijn te maken. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Soms heeft 't niks met achterbaks zijn te maken. (:

    Ik vind dat gewoon achterbaks, zo iets kun je toch wel gewoon aan je ouders vragen & anders er gewoon voor werken ofzo? Nee, stelen vind ik echt het laagste van het laagste. En heel erg achterbaks.


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Ik vind dat gewoon achterbaks, zo iets kun je toch wel gewoon aan je ouders vragen & anders er gewoon voor werken ofzo? Nee, stelen vind ik echt het laagste van het laagste. En heel erg achterbaks.

    Dat ligt er aan in wat voor situatie het is thuis. Maar jij hebt daar andere ervaringen mee, dus ik ga er ook verder niet op in. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb ronduit eens 10euro gepikt, maar dat was de eerste en de laatste keer :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Echt pikken niet,Maar soms laten ze geld in de badkamer vallen maar zien ze het niet en dan geef ik ze een dag om het op te rapen en als ze het niet doen is het van mij


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Neen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Absoluut niet, nooit niet.


    Mew <3

    Vast wel eens 10 cent ofzo x]
    Maar nee, niet dat ik weet.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ItsYouAndMe schreef:
    Echt pikken niet,Maar soms laten ze geld in de badkamer vallen maar zien ze het niet en dan geef ik ze een dag om het op te rapen en als ze het niet doen is het van mij

    Ja, dat idd x]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tranquillity schreef:
    Nee, en ik ga dat ook nooit doen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nee, nu niet meer. Vroeger wel, als ik wat uit de automaat wilde halen of bij de winkel wilde kopen. Maar negen van de tien keer pakte ik dan eerst mijn spaarpot om te kijken of ik zelf niks meer had.


    Save me with your love tonight.