• Ja, dat vroeg ik me even af, na aanleiding van een vriendin die geld van haar vader had gepikt.

    Hebben jullie ooit geld van je ouders gepikt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, nooit gedaan, doe ik niet, en zal ik ook nooit doen! Dat doe je gewoon niet dat is respectloos. Vraag het gewoon! Je hebt een mond gekregen, toch?
    En ik heb trouwens zelf genoeg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja, maar echt niet vel geld hoor.. 4 euro ofzo, maar dat was alleen in echte tijden van nood


    And all the girls in the front row scream your name.

    Nee,nooit expres.
    Maar soms leen ik wat,vergeet ik het terug te geven,dan leen pap wat en vergeet hij het terug te geven of betaal ik iets van mijn eigen geld(wat normaal gesproken hij betaalt).Meestal betalen we het gewwon weer terug.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, maar dat was dan 2 euro ofzo, niet dat ik briefjes van 50 of 100 jat.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Crush schreef:
    ja dat deed ik vroeger. 2 euro van m'n ma ofzo, niet veel dus.


    effort never betrays you

    Af en toe hou ik wel eens geld dat ze mij hebben gegeven om bijvoorbeeld weg te gaan, dat ze niet terug vragen. Maar dat echt pikken? Nee, dat nooit.


    Never run out of reasons to smile...

    Nee.
    Waarom zou ik.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Crush schreef:
    ja dat deed ik vroeger. 2 euro van m'n ma ofzo, niet veel dus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toen ik klein was, kreeg ik geen geld van mijn vader voor snoepjes te gaan kopen, dus stal ik 200 frank (5euro nu, maar toen kon je daar veel mee kopen) en kocht daarmee 2 grote zakken snoep. Mijn vader kwam erachter en als straf moest ik een hele dag in bed liggen, kreeg 1x billenkoek en het ergste was dat daarna mijn zus en haar vriendin alles opaten en ik niets kreeg :8
    Dus ja, dat heb ik ooit gedaan en nee, dat doe ik nooit meer ;p
    Ik was trouwens 8 ofzo (A)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 16:25 ]


    -

    Nooit gedaan o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ja. Maar dan spreek ik niet over 10 euro of meer.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 16:38 ]

    1/2 euro ofzo :')
    ooit lang geleden x'D

    Nope, als ik geld nodig heb, mag ik dat gewoon vragen.


    Let's do this poo

    Ja.
    Ik had twintig euro en mijn ouders hadden die door een of andere reden afgepakt. Ik stal die terug. Ze hadden me betrapt en zo hard gestraft dat ik het nooit meer heb gedaan. x)


    Let the Night embrace you