• Tokio hotel gaat door amerika touren voor de rest vn ht jaar [als het nii langer is]]
    Duss dan komen er hier duss geen concerten meer [logisch] en nu gaa ik dood!!! :(
    Duss we moete met sn allen naar amerika verhuisen.. vind ik ..

    En ik seg niet dat ik se ht nii gun fsoo..
    Alleen maa dat het kuttig is als er der rest vn het jaar dan geen concerten of wattan ook kunnen doen .. snappie??


    Crack a bottle

    (...)

    En je bent de maanden tussen de concerten wel doorgekomen?? [/mening]



    Amen.


    -

    op hun oficiele site van th staat allee optredens voor in augustus en ik dacht dat ze in een intervieuw hadden gezegt dat als hun tour in augustus ga-edaan is dat ze dan verder werken aan hun 3de album.
    Ik vind het ook spijtig dat ze waarschijnlijk het eerste jaar niet naar meer naar belgie komen,maar aan de andere kant Bill,Tom,Gustav en Georg verdienen ook wel is rust!
    en tijd om aan hun album te werken dus....
    Dat ze ons vergeten is dikke bulshit.
    Ze hebben al 4 optredens (13 okt.tmf awards,14 okt. vorst nationaal,3 maart vorst nationaal en 13 juli WB)in ons land gegeven.Van hoeveel andere groepen kun je dat zeggen dat die zo vaak in 10 maanden tijd naar een en het zelfde land gaan.ik denk van niemand,buiten th!
    hoe erg ik dat ook vind dat th niet snel trg naar Belgie komt,gun th een beetje rust!
    stel jezelf is in hun plaats en je zult snel anders praten!!


    I need you like a heart needs a beat

    ze zijn alleen in augustus in Amerika ofzo
    wees ff blij voor ze, dat ze daar ook doorbreken;)
    ze komen egt wel terug hoor.


    I am an idiot, I move.

    EN ja hooorr.... Tokio Hotel word weer niets gegund. Oké even voor de noobs onder jullie. Ik zal eens even op een rijtje wat ze wel niet allemaal hebben moeten doorstaan voor hun succes.

    - ze zijn vrienden verloren.
    - ze weten niet meer wie ze wel en niet kunnen vertrouwen
    - ze hebben geen leven meer.
    - ze kunnen niet eens meer alleen naar buiten.
    - niet eens meer met hun eigen huisdiertje een ommetje maken.
    - hun leven word bepaald door 15 jarige groupies die er heilig van overtuigd zijn dat ze gaan trouwen [en dan voornamelijk] met Bill of Tom Kaulitz.

    Oké.. durf nu nog maar is te zeggen dat je het ze gewoonweg niet gunt! Want dat word er gewoon gezegd in feite!

    Dat noem ik pas laag..

    Amen_O_


    I am an idiot, I move.

    OH MY GOD

    1 ze vergete ons niet
    2 gun het hun ook es!
    3 doe gewoon normaal en niet zo freakig :')


    da's echt marginaal

    UHh .. ik hb tog ook niet gesegt dat ik ht se niet gun ?! ik vind het alleen kuttig (baby)
    Ieder sn eigen mening


    Crack a bottle

    Okay. het is geweldig voor ze datt ze eindelijk zijn doorgebroken in AMerika. :D hun droom die uitkomt enzoo.
    maar ik hoop tog dat ze óns niet gaan vergeten..
    ik had nog zo gehoopt dat ze dit jaar naar de TMF-awards zouden komen. maar het zal er niet inzitten zeker? :(
    ik hoop dat ze hun succes hier en daar kunnen combineren ^^


    Erase and Replace

    Okay. het is geweldig voor ze datt ze eindelijk zijn doorgebroken in AMerika. :D hun droom die uitkomt enzoo.
    maar ik hoop tog dat ze óns niet gaan vergeten..
    ik had nog zo gehoopt dat ze dit jaar naar de TMF-awards zouden komen. maar het zal er niet inzitten zeker? :(
    ik hoop dat ze hun succes hier en daar kunnen combineren ^^


    Jaa ..dat bedoelde ik duss ook te seggen ..alleen kon de woorden niet vinden .. :8 Xx


    Crack a bottle

    ze willen verder... En weg zijn ze :(

    Tjaa ..so kun je het ook seggen xD


    Crack a bottle