• hoi

    mijn broer dacht ook eens een grapje te maken!
    Net zitten we dus gewoon aan tafel te eten, en hij heeft vandaag voor de tweede keer zijn theoretisch rijbewijs afgelegt. En voor de tweede keer gebuisd. Wel, ik zei dus 'Zou je misschien niet wat grondiger moeten leren?' en dan zei hij; 'Aan je rapport te zien ben jij de enige die hier niet goed leert!' Dat was dus zijn grapje. Mijn vorig rapport was niet goed, en dat weet ik zelf ook wel, maar ik bedoel, moest ik toen lachen? En dan net komt ie in de kamer, 'Ben je nou boos?' vraagt ie dan. Wat denk hij nou? --'


    Dat moest ik er dus even uitgooien
    Dankjewel voor het lezen:Y)


    Let's do this poo

    Haha :'D

    Lol, ik zou hem hard terug hebben gedisd, althans dat doe ik altijd ^^


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    Haha :'D

    Lol, ik zou hem hard terug hebben gedisd, althans dat doe ik altijd ^^

    Normaal doe ik dat ook, maar ik was geschrokken dat hij dat zei, we hebben eigenlijk een redelijk goeie band, dus =3


    Let's do this poo

    Payback schreef:
    (...)
    Normaal doe ik dat ook, maar ik was geschrokken dat hij dat zei, we hebben eigenlijk een redelijk goeie band, dus =3


    Oj, ja dat is wat anders.

    Ik heb altijd/elke minuut ruzie met mijn broer :']


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    Haha :'D

    Lol, ik zou hem hard terug hebben gedisd, althans dat doe ik altijd ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    lach hem gewoon in zijn gezicht uit en zeg 'zie dat jij maar eerst leert rijden voor je voor de 5de keer terug moet.'


    Cowards die many times before their deaths.

    En ben je boos? :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    En ben je boos? :'D

    :')
    ja =3


    Let's do this poo

    Idiotique schreef:
    lach hem gewoon in zijn gezicht uit en zeg 'zie dat jij maar eerst leert rijden voor je voor de 5de keer terug moet.'