• Klik even


    Als het niet lukt ik wil anders het wel zeggen. Maar dit zat er aan te komen ):

    En dat moet je horen na goed nieuws & ziek zijn --"


    Edit: Kort gezegd. CB is niet meer --"

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 16:32 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vind het niet onverwacht, en ook niet erg als ik eerlijk ben.

    Oke :Y) Kut voor de fans, ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik schrok best wel toen ik dat las. Ik vind het echt heel jammer, ik had sowieso al een k*t-dag.
    Maar ik zie Romeo inderdaad nog bij BVB gaan, romeo en yu zijn volgens mij nu ook bij BVB [/zoiets maakte ik op uit twitter].
    En ik denk zelfs dat Andy Romeo al een aanbod heeft gedaan om erbij te komen.

    Bericht van Romeo aan Andy via twitter:

    damn yeah i would really love to do that , about what we have talked about ! -honour- hope you ll get the go @AndySixBVB
    3:06 PM Jan 19th from web


    If you want me to listen, whisper...

    Serendipity schreef:
    Ik schrok best wel toen ik dat las. Ik vind het echt heel jammer, ik had sowieso al een k*t-dag.
    Maar ik zie Romeo inderdaad nog bij BVB gaan, romeo en yu zijn volgens mij nu ook bij BVB [/zoiets maakte ik op uit twitter].
    En ik denk zelfs dat Andy Romeo al een aanbod heeft gedaan om erbij te komen.

    Bericht van Romeo aan Andy via twitter:

    (...)



    Ik zei het tooocchh die hebben plannen gewoon en Strif zit met de shit --" Arme Strif )':


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    (...)


    Ik zei het tooocchh die hebben plannen gewoon en Strif zit met de shit --" Arme Strif )':

    En Shin ook.


    -

    kei erg(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    Ik ben hier dus even echt niet goed van hé:(


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Serendipity schreef:
    Ik schrok best wel toen ik dat las. Ik vind het echt heel jammer, ik had sowieso al een k*t-dag.
    Maar ik zie Romeo inderdaad nog bij BVB gaan, romeo en yu zijn volgens mij nu ook bij BVB [/zoiets maakte ik op uit twitter].
    En ik denk zelfs dat Andy Romeo al een aanbod heeft gedaan om erbij te komen.

    Bericht van Romeo aan Andy via twitter:

    (...)


    Wie of wat is BVB? :X


    I solemny swear i am up to no good

    Wow, da's wel heftig. Ik ben geen fan, maar sommige liedjes vond ik leuk. Jammer voor de fans..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    xBUSTED schreef:
    (...)

    Wie of wat is BVB? :X


    De band Black Veil Brides


    Your make-up is terrible

    Erg voor de fans. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben na 10347832789521 uur lang onafgebroken huilen, eindelijk gestopt. Jezus ik dacht dat het nooit op zou houden! O.o


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    De band Black Veil Brides

    Dat zou ik echt zonde vinden van die band o.O Als die CB gozers erbij komen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat zou ik echt zonde vinden van die band o.O Als die CB gozers erbij komen.

    Pff, kunnen we het aardig houden? Romeo past qua muziek en stijl beter bij BvB dan bij CB.


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Pff, kunnen we het aardig houden? Romeo past qua muziek en stijl beter bij BvB dan bij CB.

    Mag ik dat niet zeggen dan?
    Ik ben gewoon niet van band hoppen, en ik vind BVB goed zoals het is.