• Klik even


    Als het niet lukt ik wil anders het wel zeggen. Maar dit zat er aan te komen ):

    En dat moet je horen na goed nieuws & ziek zijn --"


    Edit: Kort gezegd. CB is niet meer --"

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 16:32 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    NenaKerner schreef:
    En nu niet allemaal romeo gaan haten omdat ik dat allemaal over hem zeg --'. Hij is nog precies dezelfde persoon als bijvoorbeeld 6 maanden geleden..:Y)

    Maar is het nu dat niet gewoon zo dat Romeo de band een beetje verneukt heeft? Want hij had toch met name ruzie?

    -klapt vrolijk in handen-
    Dan kan ik hem met mijn hooivork achterna zitten nadat Annissa en ik haar Fransdocent in elkaar hebben gemept :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Maar is het nu dat niet gewoon zo dat Romeo de band een beetje verneukt heeft? Want hij had toch met name ruzie?

    -klapt vrolijk in handen-
    Dan kan ik hem met mijn hooivork achterna zitten nadat Annissa en ik haar Fransdocent in elkaar hebben gemept :Y)


    Romeo was wel leuk in het begin maar halverwege moet ik toegeven werd ie anders. Vooral na Amerika O.o


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Damn dit is echt kut ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Volgens mij is dit voor sommige geen regenbuitje. Maar een Orkaan met veel regen. (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    Volgens mij is dit voor sommige geen regenbuitje. Maar een Orkaan met veel regen. (:

    -houdt paraplu boven hoofd-
    Ik heb een schild - die ik eigenlijk echt veels te veel gebruik...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Okay ik val bijna in slaap dus ik bn rustig en heel droog dus like.. er stond een pauze right? ze komen nog terug right?

    ALs ik dit overdag had gehoort was ik helemaal agan gillen en janken en wee tikv eel. Dus ben blij dat ik nu like stoned ben... niet lettelrijk hoor.


    BUT TELL ME THAT THEY ARE COMMING BACK AFTER A BREAK T_T

    is dat echt officieel en alles? die brieff?

    *geshockeerde maar stoonde fan van CB*


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Wauw, dat heeft ook lang geduurd o.o

    Crush schreef:
    Stiekem vind ik het leuk, maar het is wel kut voor de fans.
    & stiekem hoop ik dat Tokio hotel ook ooit gaat stoppen of een hele lange pauze neemt.


    waar the fuck slaat dat op je hebt er toch geen last van? *begint haar stoownde(niet letterlijk) gevoel kwijt te raken en het neiuw begint nu pas écht door te dringen *


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Everlasting schreef:
    (...)
    En Shin ook.


    En Kiro dan..?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NenaKerner schreef:
    Yu en Romie gaan een andere weg in. Kiro blijft waarschijnlijk weg en Shin en Strify gaan vast en zeker samen verder. 2010 is geen van pauze, dat hadden ze al langer aangekondigd. Niet het einde van de wereld. Ze herrapen zich en komen gewoon weer terug.


    Jah natuurlijk Kiro, blijf lekker weg, je was alleen maar me lievelings band lid niets bijzonders *helemaal geshockeerd*

    Jah maar dus waarschijnlijk appart. en dus waarschijnlijk zonder kiro. En ik snap het neit! Cb is dus echt uitelkaar en alls loopt nu dus door elkaar heen. Ze zullen nooit meer de band zijn van vroeger. En dit ... ik vond al de band leden leuuk. maar mijn favoriet was Kiro en op de tweede plaatst stond Strify da zal niet veranderen. Maar het is gewoon anders. Zo anders...


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja maar romeo is een fakking loser en overloper :'DD. Laat dat even duidelijk zijn (cat), en nou moet hij niet andere bands gaan verzieken, dat hij zelf maar iets opstart op eigen kracht -wat hij nog nooit gedaan heeft-, meeliften met een ander kan ik ook.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het erg voor Andreas en Tim ook wel voor Cars maar zij komen wel weer op hun pootjes terrecht. En als Hannes niet oppast trekt die zogenaamde vriend van hem hem net zo hard mee naar onder. -sorry voor de Romeo fans, maar dat is dus gewoon een feit-


    Hier ben ik het mee eens. Ik vodn Romeo in het begin wel leuk. maar... het is allemaal zo anders en ik geef je gewoon gelijk!


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    FackFackFackFack!!! Ik kan het niet geloven!!

    Sensible schreef:
    Wauw, dat heeft ook lang geduurd o.o


    -duwt op dr neus- Jij moet ook altijd commentaar hebben he x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik dacht al dat ze zouden stoppen, of in ieder geval een pauze voor een lange tijd. Het is wel super jammer.

    Xx Moon


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Crush schreef:
    Stiekem vind ik het leuk, maar het is wel kut voor de fans.
    & stiekem hoop ik dat Tokio hotel ook ooit gaat stoppen of een hele lange pauze neemt.


    All was well.