• Klik even


    Als het niet lukt ik wil anders het wel zeggen. Maar dit zat er aan te komen ):

    En dat moet je horen na goed nieuws & ziek zijn --"


    Edit: Kort gezegd. CB is niet meer --"

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 16:32 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cherished schreef:
    (...)
    Mag ik dat niet zeggen dan?
    Ik ben gewoon niet van band hoppen, en ik vind BVB goed zoals het is.

    Sorry, ben gewoon nogal van slag. Thja Romeo heeft al veel meer bandjes gehad dus.. Ik hoop gewoon dat ze weer bij elkaar komen, over een tijdje ofzo.


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Sorry, ben gewoon nogal van slag. Thja Romeo heeft al veel meer bandjes gehad dus.. Ik hoop gewoon dat ze weer bij elkaar komen, over een tijdje ofzo.

    Ja dat snap ik. Rot voor je ook.
    Had zelf geen zin om te posten 'lullig voor de fans' want ik denk dat dat toch niet helpt als je het favo band was.

    Pfft... Ik ben toch nog steeds wel een beetje van slag van dit nieuws. En ik krijg er hoofdpijn van, want al die geruchten en alles zijn zo verwarrend.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik. Rot voor je ook.
    Had zelf geen zin om te posten 'lullig voor de fans' want ik denk dat dat toch niet helpt als je het favo band was.

    Nee klopt, het ergste is dat ik het gewoon aan zag komen! Ik heb die gedachte weg gedrukt en nu komt het nog harder aan het is gewoon kut.


    -

    Yu en Romie gaan een andere weg in. Kiro blijft waarschijnlijk weg en Shin en Strify gaan vast en zeker samen verder. 2010 is geen van pauze, dat hadden ze al langer aangekondigd. Niet het einde van de wereld. Ze herrapen zich en komen gewoon weer terug.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 12:22 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Strify gaat solo verder met een nieuw project.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Blitzkrieg schreef:
    (...)

    Romeo's Bulletin zegt wat anders hoor (':
    Ja maar romeo is een fakking loser en overloper :'DD. Laat dat even duidelijk zijn (cat), en nou moet hij niet andere bands gaan verzieken, dat hij zelf maar iets opstart op eigen kracht -wat hij nog nooit gedaan heeft-, meeliften met een ander kan ik ook.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het erg voor Andreas en Tim ook wel voor Cars maar zij komen wel weer op hun pootjes terrecht. En als Hannes niet oppast trekt die zogenaamde vriend van hem hem net zo hard mee naar onder. -sorry voor de Romeo fans, maar dat is dus gewoon een feit-


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Yu en Romie gaan een andere weg in. Kiro blijft waarschijnlijk weg en Shin en Strify gaan vast en zeker samen verder. 2010 is geen van pauze, dat hadden ze al langer aangekondigd. Niet het einde van de wereld. Ze herrapen zich en komen gewoon weer terug.

    Ha, nu snap ik het allemaal weer een beetje. Balen voor Shin en Strify. Gaan die nu andere leden zoeken of zo?
    Ik snap nog steeds niet waarom Kiro stopt en Yu met Romeo verder gaat.

    Na ja, de leukste twee blijven toch nog samen, alleen ik had gehoopt dat alleen Romeo weg zou gaan :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja maar romeo is een fakking loser en overloper :'DD. Laat dat even duidelijk zijn (cat), en nou moet hij niet andere bands gaan verzieken, dat hij zelf maar iets opstart op eigen kracht -wat hij nog nooit gedaan heeft-, meeliften met een ander kan ik ook.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het erg voor Andreas en Tim ook wel voor Cars maar zij komen wel weer op hun pootjes terrecht. En als Hannes niet oppast trekt die zogenaamde vriend van hem hem net zo hard mee naar onder. -sorry voor de Romeo fans, maar dat is dus gewoon een feit-

    Ik haat Romeo nu z'n beetje :'(


    -

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja maar romeo is een fakking loser en overloper :'DD. Laat dat even duidelijk zijn (cat), en nou moet hij niet andere bands gaan verzieken, dat hij zelf maar iets opstart op eigen kracht -wat hij nog nooit gedaan heeft-, meeliften met een ander kan ik ook.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het erg voor Andreas en Tim ook wel voor Cars maar zij komen wel weer op hun pootjes terrecht. En als Hannes niet oppast trekt die zogenaamde vriend van hem hem net zo hard mee naar onder. -sorry voor de Romeo fans, maar dat is dus gewoon een feit-

    Als romeo dat gaat doen word ik zo boos !

    hij mag Yu niet verneuken :(

    maar ik denk dat Yu zich wel makkelijk laat beinvloeden door rom3o helaas :X


    I solemny swear i am up to no good

    Oeh als ze nieuwe mensen nodig hebben -springt hyper- Hey ho ik ben net zo goed als Yu -neus omhoog- zelfs net een tikkeltje beter


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    En nu niet allemaal romeo gaan haten omdat ik dat allemaal over hem zeg --'. Hij is nog precies dezelfde persoon als bijvoorbeeld 6 maanden geleden..:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    WAT?! NEE!! Dat mag niet!!
    Ik zit hier nu echt te huilen joh!
    Ik vind het zo erg!
    Waarom zijn ze gestopt? En wat is er met Shin en Strif??
    Het was al een kut dag en nu dit!
    Damn, nu voel ik me echt heel depri.. ¬¬

    ik ben
    in shok
    een beedje teleurgestelt
    maar zeker niet blij T_T


    A Noble was Born in Chaos

    Crush schreef:
    Stiekem vind ik het leuk, maar het is wel kut voor de fans.
    & stiekem hoop ik dat Tokio hotel ook ooit gaat stoppen of een hele lange pauze neemt.


    None but ourselves can free our minds.