• Dat idee had ik ooit ergens gezien, dat je bij de site polsbandjes kon bestellen met de sitenaam (Of zoals Anarchy zegt, alleen een Q) erop. Dan moet iedereen zich aanmelden voor een bandje, en dan kan Rutger ze bestellen en dan moeten wij er een bepaalde prijs voor betalen zodat Rutger er iets van geld aan overhoud voor Quizlet.
    En we kunnen elkaar natuurlijk beter herkennen -wbw-
    Goed idee?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Hingucker schreef:
    Ik zou het cool vinden met enkel de Q erop ofzo, zodat niet iedereen weet wat het juist betekent.
    Maar het is wel een leuk idee. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vat hem niet helemaal mar het lijkt me wel grappig.

    I like it. ;D


    We'll never be as young as we are tonight

    Lijkt me leuk.

    Als het mogelijk is, voor. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ja leuk idee. Alleen jammer dat ik hem dan niet zou mogen bestellen van me ouders.


    Ivar Oosterloo.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja! En dan dat je, je eigen username er op kunt zetten. En dan komt er ook meer geld in het laatje.
    Ik weet alleen niet of het realiseerbaar is, maar als het kan, ik zeg doen! XD

    een goed idee. en het s niet suf als je een naam niet veranderd. ik wil dat ook niet meer gaan doen als ik deze perfect vind.

    Ik vind het toch het beste met alleen een Q of Quizlet. Anders ben je gewoon "verplicht" je naam niet te veranderen...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Lijkt me gaaf!:9~

    Gaat dit eigenlijk nog door?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hingucker schreef:
    Ik zou het cool vinden met enkel de Q erop ofzo, zodat niet iedereen weet wat het juist betekent.
    Maar het is wel een leuk idee. (:


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Gaat idee nog gebeuren? Want het is al een hele tijd een suggestie, en ik heb er verder niks meer over gehoord?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Briljant bedacht :'D
    Al zou ik er zelf geen kopen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Leuk idee :)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:20 ]

    hmmmmmmm
    als bv rutger ze gnw inkoopt en verstuurd. en die dingen duurder maken dan je ze inkoopt maak je ook winst. (zit dan meteen verzendkosten bij)
    maar het is idd handiger als je een site vind waar ze ook afleveren.
    een soort quizlet winkeltje maken ofsow:P


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."