• Dat idee had ik ooit ergens gezien, dat je bij de site polsbandjes kon bestellen met de sitenaam (Of zoals Anarchy zegt, alleen een Q) erop. Dan moet iedereen zich aanmelden voor een bandje, en dan kan Rutger ze bestellen en dan moeten wij er een bepaalde prijs voor betalen zodat Rutger er iets van geld aan overhoud voor Quizlet.
    En we kunnen elkaar natuurlijk beter herkennen -wbw-
    Goed idee?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Awesome :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    EPIC.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 16:20 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Textiel lijkt me veel vetter, en dan met een Q erop. :Y)

    Kun je het thuis niet zelf dichtbranden ofzo, dan? ^^

    Anarchy schreef:
    Ik zou het cool vinden met enkel de Q erop ofzo, zodat niet iedereen weet wat het juist betekent.
    Maar het is wel een leuk idee. (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het echt een supervet idee.
    Maar eh, ik vraag me af of Rutger dat goed zal keuren. Want inkopen kost geld, en als uiteindelijk toch niet zoveel mensen het blijken te kopen, zit hij ermee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik vind het echt een supervet idee.
    Maar eh, ik vraag me af of Rutger dat goed zal keuren. Want inkopen kost geld, en als uiteindelijk toch niet zoveel mensen het blijken te kopen, zit hij ermee.


    Rutger vind het een goed idee.
    Maar als nou iedereen zich eerst aanmeld, en betaalt, kan Rutger van dat geld de polsbandjes betalen en opsturen. Jullie moeten dan alleen wat vertrouwen hebben in hem.


    Your make-up is terrible

    maak een topic met wie voor rubber is en wie voor textiel is x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vind het tof :) Maar wel in rubber ... (van die dingen zoals DarkDudes, die hebben dat ook, en die bandjes zijn niet gigiantisch)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Awesome<3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Zeg maar waar ik het geld naar toe moet sturen :9~
    Edit: Ik ben ook voor rubber, maar ik hoop niet dat die letters ook zo snel gaan vervagen als op die armbandjes van DarkDudes en London Hamburg Paris enzo.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 21:25 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    polsbandjes zijn wel leuk :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vind 't een goed idee ;D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    VoxPopuli schreef:
    Zeg maar waar ik het geld naar toe moet sturen :9~
    Edit: Ik ben ook voor rubber, maar ik hoop niet dat die letters ook zo snel gaan vervagen als op die armbandjes van DarkDudes en London Hamburg Paris enzo.


    Je kan het er ook in laten drukken,in plaats van met inkt, word er dan tekst in het bandje gedrukt. Maar dan moet het bandje wel dik genoeg zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik hoop alleen wel dat die rubberen dan ver uitrekbaar is :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het leuk ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.